Latvijas rallija pilotus šajās LRČ Fanu kausa sacensībās pārstāvēja rallija "Latvija 2010" kopvērtējuma un A plus ieskaites uzvarētājs, 2010. gada A plus ieskaites čempions Ivars Vasaraudzis, 2010. gada N4 klases čempions Andis Neikšāns, kā arī Super 1600 grupas kausa ieguvējs Ivo Ķilpis.
Pirms fināla sacīkstēm sešiem ātrākajiem (pēc kvalifikācijas rezultātiem) rallija "Latvija 2010" līdzjutējiem nācās priekšsacīkstēs noskaidrot trīs finālistus. Uz starta tie stājās, sakārtoti atbilstoši kvalifikācijas rezultātiem – pirmajā rindā Tāls Meļķis un Rolands Blumbeks, otrajā – Elgars Freimanis, Ritvars Siliņš, trešajā – Kristiāns Gozēns un Edgars Vanters. Pēc starta Tāls Meļķis izmantoja Pole Position priekšrocības un, neiesaistoties savstarpējās sadursmēs, ievērojami atrāvās no saviem sekotājiem. Vājāks starts bija Rolandam Blumbekam, kurš pirmo apli noslēdza tikai ceturtajā pozīcijā aiz otrajā rindā startējušajiem. Sekojošajos apļos Rolands spraigi cīnījās, lai iekļūtu pirmajā trijniekā, kas viņam arī izdevās, izmantojot Elgara Freimaņa kļūdu – Elgars vienā no līkumiem Rolandu ielaida iekšmalā un pats, nespējot nobremzēt, iebrauca trasi norobežojošajās riepās. Sekojošajos apļos Rolandam Blumbekam centās uzbrukt no pēdējās vietas startējušais Edgars Vanters, tomēr viņam nācās samierināties ar ceturto vietu. Tādējādi fināla sacensībām kvalificējās Tāls Meļķis, Ritvars Siliņš un Rolands Blumbeks.
Fināla sacensībās pirmās divas starta vietas ieņēma Tāls Meļķis un Ivars Vasaraudzis, no otrās rindas startēja Ritvars Siliņš un Andis Neikšāns, bet no trešās – Rolands Blumbeks un Ivo Ķilpis. Uzreiz pēc starta pamatīga burzma un grūstīšanās izveidojās vienā no līkumiem. Tajā bija iesaistīts Neikšāns, Blumbeks un Ķilpis. Pa to laiku Meļķis, Siliņš un Vasaraudzis turpināja cīņu par līderu pozīcijām. Pēc otrā apļa Vasaraudzis jau bija atguvis otro vietu un pacietīgi gaidīja, kad kļūdīsies pa priekšu braucošais Meļķis. To viņš sagaidīja un izmantoja sešpadsmitajā aplī, taču līderu pozīcijās viņš nenoturējās ilgi, jo kopā ar konkurentiem trasē radīja milzu burzmu, kurai sekoja pamatīga pozīciju maiņa. Pēc šī incidenta līdera pozīcijas atguva Tāls Meļķis, no ceturtās pozīcijas uz otro izvirzījās Andis Neikšāns, bet trešo vietu saglabāja Ritvars Siliņš, aiz sevis atstājot Ivaru Vasaraudzi, kā arī Rolandu Blumbeku un Ivo Ķilpi. Šādā secībā visi dalībnieki arī sasniedza finišu, pēc kura neslēpa savu prieku un sajūsmu par ārkārtīgi interesantajām sacīkstēm.
Kartingu sacensībās tika noskaidrota arī labākā no Mediju rallija "Latvija 2010" uzvarētāju komandām. Tajās tāpat kā Fanu kausē pret mediju pārstāvjiem cīnījās rallija piloti, kas uzturēja tempu un sagādāja nevienu vien interesantu sacensību momentu. Mediju komandu cīņa kartinga trasē pierādīja, ka Mediju rallija "Latvija 2010" rezultāti nav nejaušība, jo vietu sadalījums bija identisks – uzvaru izcīnīja EasyGet komanda, otro vietu ieguva LNT Auto ziņu / Rallyemotions.lv un trešo – žurnāls Pastaiga. Šajās sacīkstēs no rallija pilotiem ātrākais bija Ivars Vasaraudzis, kurš startēja no pēdējās starta vietas un apsteidza gan Andi Neikšānu, gan Ivo Ķilpi.
2010. gadā notika tikai divas LRČ Fanu kausa sacensības – pēc rallijiem "Madona 2010" un "Latvija 2010". Taču Latvijas Rallija čempionāta organizatori un Ātruma Cilts kartinga halles kolektīvs pieļauj, ka jau nākamgad šādas sacensības notiks regulāri pēc katra čempionāta posma un ar laiku kļūs par aizraujošu tradīciju.
Foto: Raimonds Volonts (www.v4motors.lv)