Sacensību organizatori jau iepriekš bija informējuši, ka šogad rallijs „Sarma 2011" pulcējis vairāku valstu spēcīgākās ekipāžas. Starp tām ievērojamākās ir Igaunijas ekipāžas Ott Tanak/Kuldar Sikk (Ford Fiesta S2000) un Georg Gross/Raigo Mōlder ar Ford Focus WRC.
„Es vienmēr esmu bijis pozitīvi noskaņots par rallijiem, kur organizatoriem ir izdevies pieaicināt spēcīgas rallija ekipāžas. Šogad rallijs Sarma liekas pietiekoši interesants un sarežģīts no dalībnieku puses, jo braukt un salīdzināt savus rezultātus ar ātrākajām citu valstu ekipāžām viennozīmīgi paaugstina arī mūsu ekipāžas līmeni" komentē sagaidāmo konkurenci Aivis Egle.
Pavisam rallijā „Sarma 2011" dalību pieteikušas 75 ekipāžas no Latvijas, Igaunijas, Lietuvas, Krievijas un Ukrainas. Rallijs „Sarma 2011" norisināsies 2 dienas, kur pirmā dienas ātrumposmi norisināsies pa tumšo dienas laiku Alūksnes pusē, savukārt otrajā dienā ātrumposmi izvietoti būs Gulbenes pilsētas pusē.
Aivis Egle: „Manuprāt pirmā rallija diena ir ļoti svarīga visiem dalībniekiem, jo nakts ātrumposmos laika atstarpe finišā starp ekipāžām ir lielāka un tas nozīmē, ka otrajā dienā iegūtais pārsvars pār konkurentiem dos lielisku iespēju izcīnīt punktus čempionāta ieskaitē. Domāju, ka cīņa par uzvaru būs sīva un interesanta gan sportistiem, gan skatītājiem."
Pirms Latvijas Rallija čempionāta otrā posma ekipāža A.Egle/M.Jerums, pateicoties Prospeed R-evolution tehniskajam atbalstam ir veikusi papildus regulējumus savam Mitsubishi Lancer EVO X. Pēc Lietuvas posma ekipāža strādājusi pie stenogrammas pilnveidošanas un veikusi treniņu sesijas arī dienas tumšajā laikā.
Par ralliju „Sarma 2011" papildus informācija atrodama rallija oficiālajā mājas lapā www.autorally.lv, informatīvajā vietnē par autosportu – www.4rati.lv
2011.gadā komandas atbalstītāji: Tieto, AMG Eksports, Aļņi AS, Prospeed, Latakko.
Foto: R-evolution Racing Team ekipāža A.Egle/M.Jerums, autors Gatis Smudzis