„Rallijs mūsu ekipāžai izvērtās neveiksmīgs," iesāk Aivis Egle, „līdz sestajam ātrumposmam mūsu uzņemtais braukšanas temps bija atbilstošs mūsu tehnikas iespējām, bet vienā no līkumiem pienākošais ātrums bija pārāk liels un līkumā auto ieslīdēja sniega valnī. Ar skatītāju palīdzību tikām atpakaļ uz trases."
Pēc šīs neveiksmes Egle/Jerums ekipāža, ātrumposmā zaudējot līderim aptuveni 3 minūtes, ierindojās vairs tikai 15 vietā absolūtajā kopvērtējumā.
„Pēc šādas neveiksmes bija grūti turpināt braukt uz riska robežas, jo tik lielu pārsvaru vairs atlikušajos ātrumposmos nebija iespējams sadeldēt. Izvēlējāmies piesardzīgāku tempu un veiksmīgi finišējām šajā rallijā," tā Aivis Egle.
Ekipāža tomēr atzīst, ka šogad rallijā „Sarma 2011" bija arī nepatīkami pārsteigumi. Aivis Egle atzīst: „Patika, ka laiks kā jau ierasts bija atbilstošs īstam ziemas rallijam un arī tas, ka trase bija ļoti interesanta un pietiekoši sarežģīta. Nepatīkami pārsteigumi mūsu ekipāžai bija vairāki, jo jau pirmās dienas otrā ātrumposma startā sapratām, ka pēc dalībnieku saraksta un pēc rāvēj slēdzēja principa pirms mums trasē devās igauņu ekipāža A.Ahu/K.Ahu, kuru jau panācām dažus kilometrus pirms finiša. Zaudējām svarīgas sekundes. Otrkārt rallija laikā dažās vietās skatītāji uzskatāmi atradās riskanti tuvu braukšanas trasei un braukšanas trajektorijām, ignorējot drošības noteikumus."
Rallijs „Sarma 2011" laikā "Prospeed R-evolution" inženieri strādāja pie dažādiem Mitsubishi Lancer Evo X regulējumiem un ieguva vērtīgu informāciju par tehnikas iespējām sacensību laikā.
R-evolution Racing Team ekipāža Egle/Jerums neizslēdz iespēju, ka piedalīsies kādā rallijā Igaunijā pirms Latvijas Rallija Čempionāta kalendāra nākamā posma „BTA Rally Talsi 2011", kas norisināsies maija vidū.
Ekipāžas Egle/Jerums 2011.gada sezonas atbalstītāji ir Tieto, AMG Eksports, Aļņi AS, Latakko un Prospeed.
Foto: "R-evolution Racing Team" ekipāža Egle/Jerums (foto autors Gatis Smudzis)