Sestdien 333 trasē notiekošais fināls paredz katram braucējam veikt četrus braucienus, no kuriem trīs labākie tiks vērtēti pēdējā posma ieskaitē. Sacīkstei būs divreiz lielāks izcīnāmo punktu koeficients, tāpēc tieši pēdējais posms noteiks uzvarētājus visā sezonā. Protams, reģionu līderi manto ievērojamu punktu skaitu jau no sava reģiona kausa cīņām, taču sestdienas posma likme ir tik augsta, ka kopvērtējumā uzvarēt var ļoti daudzi finālam kvalificētie dalībnieki.
Finālsacīkste notiks, nosacīti, pēc supersprinta sistēmas – jāveic nevis ziemas sprintam raksturīgā braukšana pa apli, bet gan miniatūrs ātrumposms. Šis posms jāveic divreiz vienā virzienā, divreiz – pretējā. Šāda sistēma izšķirošo sacīksti padarīs vēl neprognozējamāku un sportistiem sarežģītāku.
2WD klasē, kurā pulcējas galvenokārt priekšpiedziņas automašīnas, taču var startēt arī aizmugures piedziņas auto, kam motors izvietots aiz braucēja, uz finālu kā favorīti ieradīsies Jānis Kārkliņš (Kurzeme), Vilmārs Krivads (Centrs), Ģirts Vītiņš (Vidzeme), Almands Faušteins (Centrs) un Sandis Laukšteins (Kurzeme). Šie sportisti finālu uzsāks nieka četru punktu robežās.
RWD aizmugures piedziņas automašīnu klasē tikai divu punktu robežās ir Kristaps Daģis (Centrs), Jānis Apsītis (Vidzeme) un kurzemnieki brāļi Gundars un Aigars Tīdmaņi.
AWD pilnpiedziņas auto klasē favorītu pulkā būs Kārlis Nebars (Centrs), Ainārs Eikerts (Kurzeme), Māris Zālītis (Centrs) un kurzemnieki Māris Bunka, Daniels Baltais un Aigars Bajārs.
Tomēr, kā minēts, šie favorīti var nonākt iedzinēju lomā, jo punktu skaits visās klasēs ir ļoti blīvs, bet izšķirošā posma vērtība tik augsta, ka fināls pilnībā attaisnos savu finālsacīkstes statusu. Iespējams, kurš uzvarēs sestdien, uzvarēs visā Latvijas čempionātā.
Foto: Go4speed.lv