Baltika akcija risināsies no 6.marta līdz 1.maijam, tajā piedalās visi LBL 1.divīzijas klubi un tie LBL2 klubi, uz kuru spēlē, iespējams iegādāties biļetes. Katrā spēlē starp skatītājiem, kuri būs nopirkuši biļetes, tiks izlozēti 20 laimīgie, kuri pārtraukumā varēs mest trīspunktniekus (katram viens mēģinājums!). Trāpījušie kvalificēsies Lielajam Finālam.
Lielais Fināls paredzēts Basketbola dienā 1.maijā Arēnā Riga. Visi finālisti metīs no basketbola laukuma centra līnijas, līdz noskaidros vienu uzvarētāju, kurš kļūs par jauna automobiļa - Ford C-Max - īpašnieku.
"Trīspusējā sadarbība starp LBL, alus darītavu Baltika un SIA Baltic motors devusi iespēju sarīkot nebijušu akciju Latvijas basketbola vēsturē," akcijas prezentācijā uzsvēra Latvijas Basketbola līgas direktors Ralfs Pleinics.
AS Aldaris Viesnīcu, restorānu un bāru pārdošanas nodaļas vadītājs Māris Visočanskis, kurš darbojas arī kā basketbola tiesnesis, pauda cerību, ka emocijas basketbola spēļu laikā kļūs vēl karstākas, sekmējot gan spēlētāju meistarību, gan skatītāju atsaucību, gan arī tiesnešu darba kvalitāti.
SIA Baltic Motors menedžeris Latvijā Andris Kulbergs atgādināja, ka basketbols Latvijā ir tautas sporta veids, kas pieejams visiem un visos gadalaikos. "Ford kā tautas auto ir priecīgs to atbalstīt," teica A.Kulbergs.
Jaunais Ford C-MAX ir daudzpusīgs transportlīdzeklis un Ford kinētiskā dizaina jaunākais sasniegums - nevainojams stila un satura apvienojums.