„Katru gadu strauji aug ne tikai kopējais maratona dalībnieku skaits, bet arī pieteikto komandu skaits, kurās apvienojušies gan kolēģi, gan draugi un ģimenes. Īpaši iecienīta komandu vidū ir 5km distance, kas ļauj demonstrēt gan savu fizisko, gan radošo formu – īpaši maratonam darinātus tērpus un atribūtus, padarot Nordea Rīgas maratonu atraktīvāku un krāsaināku," uzskata Nordea Rīgas maratona direktors Aigars Nords.
AS Hanzas Maiznīcas aicina pieteikties Latvijas ģimenes, lai izveidotu līdz šim maratona vēsturē vislielāko ģimeņu komandu - Hanzas Maiznīcas Maratona ģimeņu izlasi. Sākot no 21.marta līdz 18.aprīlim ģimenes no visas Latvijas, kas atbalsta veselīgu dzīvesveidu, tiek aicinātas iesūtīt savu kopīgo brokastu fotogrāfiju www.hm.lv/maratons. Tām 10 ģimenēm, kuras saņems vislielāko balsu skaitu, būs iespēja Nordea Rīgas maratona 5km distancē piedalīties bez maksas.
Ģimeņu komandas izveidi atbalsta arī Kristīne Putniņa, 2010.gada Nordea Rīgas maratona jaunākā dalībnieka Reiņa mamma: „Mūsu ģimene maratonā piedalās, lai gūtu gandarījumu. Esot uz starta līnijas un redzot, ka blakus ir mammas ar mazuļiem un radinieku saimes, man ir prieks, ka cilvēki spēj rast un novērtēt kopā būšanas prieku. Jo vairāk būs šādas ģimenes, jo vairāk izaugs stipri un labi cilvēki."
AS Hanzas Maiznīcas tirdzniecības un mārketinga direktors Edijs Vegners: „Hanzas Maiznīcas jau vairākus gadus pasniedz balvu jaunākajam maratona dalībniekam. Iespējams, ka pirmais balvas ieguvējs šogad jau skrējienā dosies ne tikai kopā ar vecākiem, bet ar savu jaunāko brālīti vai māsiņu. Latvijā ir daudz aktīvu ģimeņu, kas novērtē kvalitatīvi kopā pavadīto laiku, tāpēc Hanzas Maiznīca vēlas dot iespēju šīm ģimenēm startēt Nordea Rīgas maratonā un parādīt sevi visai Latvijai."
AS Hanzas Maiznīcas atbalsta Nordea Rīgas maratona ideju, ka visvērtīgākais ir kopā pavadītais laiks un vienotības sajūta, ko sniedz kopīgs skrējiens. Nav svarīgi sportiskie rezultāti, svarīgi ir piedalīties un gūt pozitīvas emocijas.
Par AS Hanzas Maiznīcas:
AS Hanzas Maiznīcas ir Nordea Rīgas maratona sponsors kopš 2007.gada. Kopš pašiem sadarbības pirmsākumiem uzņēmums ir rūpējies par veselīgām un gardām sviestmaizēm visiem dalībniekiem, kā arī pasniedzis īpašas balvas jaunākajam maratona dalībniekam.
Par Nordea Rīgas maratonu:
Maratons Rīgas pilsētā notiek kopš 1991.gada un šogad 22.maijā pasākums notiks jau 21.reizi. Nordea Rīgas maratonu organizē aģentūra NECom sadarbībā ar Rīgas domi. 2010.gadā pasākums pulcēja 11 500 dalībnieku no 45 pasaules valstīm. Ģenerālsponsors – Nordea banka, tehnoloģiju partneris – Lattelecom, oficiālais partneris – Hanzas Maiznīca, sponsors – adidas, oficiālais pārvadātājs – airBaltic. Partneri – LIVE RIGA, LNT, SWH, SWH+, Dienas žurnāli, Diena, draugiem.lv, LETA, Sporta Laboratorija, SportaCentrs.com, AFI, Lielbritānijas vēstniecība Latvijā, Sony, Rimi, Coca-Cola, Radisson BLU un citi.