Pirmās rallija dienas, 4. jūnija, pēcpusdienā organizatori ir paredzējuši vienu aizraujošu, nepilnus 11 km garu grants ātrumposmu, kas pēc trases veidotāju domām ir pārredzams no starta līdz pat finišam. Divas stundas vēlāk Jēkabpils pilsētas centrā būs iespējams sekot līdzi vienam no līdz šim Latvijas rallija vēsturē grūtākajiem pilsētas ātrumposmiem. Šo nepilnus piecus kilometrus garo ātrumposmu sportistiem pirms pirmās dienas izskaņas būs jāveic divas reizes. Bez tam organizatori sola Jēkabpils pilsētas teritorijā izveidot arī īpašu trasi rallija-reida dalībniekiem.
Otrajā dienā, 5. jūnijā, rallijs turpināsies Madonas apkaimē. Tur rallija organizatori ir izvēlējušies trīs ātrumposmus, kas dalībniekiem būs jāveic divas reizes. Sacensības otrajā dienā ir sakārtotas trīs sekcijās, starp tām paredzot pietiekami daudz laika, lai skatītāji, neko nezaudējot, varētu brīvi nomainīt skatīšanās punktus.
Par trases konfigurāciju un atrašanās vietu rallija organizatori vēl noslēpumaini klusē, taču sola, ka ātrumposmos būs iekļautas vairākas tādas vietas, kas dalībniekiem strauji palielinās adrenalīna līmeni asinīs un skatītājiem sagādās pārsteigumu pilnus mirkļus, piebilstot, ka tramplīnu ziņā Jēkabpils – Madonas ralliju 2011. gadā diez vai kāds cits pārspēs.
Aktuālā "Jēkabpils – Madona 2011" rallija informācija "Rally Guide 1" un tā pielikumi ir publicēti www.autorally.lv un www.autosport.lv, kur iespējams atrast ne tikai informāciju par gaidāmajām sacensībām, bet arī par nakšņošanas iespējām Jēkabpils un Madonas apkaimē.
"Jēkabpils – Madona 2011" organizatori neslēpj, ka gatavojas Latvijas autosporta dzīvē ieviest vairākus jaunumus, un sola par tiem rallija dalībniekus un skatītājus informēt jau tuvākajā laikā.
Foto autors Dace Janova / Fotoaģentūra "4rati"