Touring Autocross klases A- Fināls aizritēja bez latviešu sportistu dalības. Aldis Zēbergs, cīnoties ar tehniskajām problēmām, sacensības noslēdza 11. pozīcijā. Otram Latvijas pārstāvim Jānim Bogdanovičam atgriešanās autokrosā beidzās jau sestdienas vakarā, kad atteica atjaunotā Ford Focus ātrumkārba.
Finālbraucienā cīņā ar Tamasu Karaju un Pauļusu Pleskovasu uzvaru izcīnīja čehu vecmeistars Vaclavs Fejfars, otrais finišā Pauļus Pleskovas, bet trešais Tamaš Karais, kurš otro pozīciju lietuvietim zaudēja tikai divus apļus pirms finiša.
Buggy 1600 klasē, kā jau bija gaidāms, labākais no Latvijas Māris Līcis. Izcīnot uzvaru B-Finālā, Māris nodrošināja sev vietu finālbraucienā, startējot no pēdējās starta vietas. Līcis finišu sasniedza astotajā pozīcijā, kas ir labākais rezultāts viņa Eiropas autokrosa karjerā. Uzvaru klasē izcīnīja pagājušā gada Eiropas čempions Ondrejs Musils, otrais finiša līniju šķērsoja Mihaels Buddelmeiers, bet trešais Florents Tafani.
Ar lielākajām cerībām gaidīta tika SuperBuggy klase un Jāņa Boka debija Mūsas trasē ar pērn iegādāto tehniku. Uzrādot otro ātrāko apļa laiku vakardienas laika kvalifikācijas braucienā, Boks apliecināja savu
ātrumu un konkurētspēju. Kvalifikācijas braucieni nepadevās tā kā bija cerēts un Boks finālā iekļuva kā desmitais. A-finālā Jānis spēja atkarot četras pozīcijas un finišēt sestajā pozīcija, izcīnot 11 kopvērtējuma punktus.
Pārliecinošu uzvaru finālā izcīnīja Bernds Štubbe, aiz sevis atstājot Petru Tureku un Andreasu Hinnenkampu.
No Latvijas SuperBuggy klasē startēja arī Juris Kuļikovskis, tomēr tehniskās problēmas liedza iesaistīties cīņā ar konkurentiem un izbeidza sacensības jau sestdienas vakarā.
Cīņai par Latvijas Nacionālo kausu bija gatavi vienpadsmit B-600 bagiju klases braucēji. Regulārajiem Latvijas Autokrosa Čempionāta dalībniekiem pievienojās arī rallija braucējs Krišjānis Caune, kurš, finālā kļūdoties, zaudēja līdera pozīciju un priekšā palaida Kasparu Bumbieru. Uz zemākā goda pjedestāla pakāpiena kāpa Valters Zīverts.
Eiropas Čempionāta Autokrosā 3. posma sacensības Latvijā nebūtu iespējami bez ģenerālsponsoriem: Latvijas Mobilais Telefons un Latvijas Dzelzceļa Ritošā Sastāva Serviss.
Atbalstītājiem: Cēsu Alus, tipogrāfija Veiters, RE&RE, Canon IB Serviss, Eden, Lux Auto, Rubbers, City Express un Red Bull
Informatīvajiem atbalstītājiem: LTV7, LNT, TV5, SWH, SWH+, SWH Rock, Draugiem.lv, Delfi, Inbox.lv, TVNET, Diena, Latvijas Avīze, Auto Bild Latvija, Bauskas Dzīve, un raidījums Ātruma Cilts.
Foto autors Raimonds Volonts (V4 Motors)