Nedēļa pirms Eiropas čempionāta Mārtiņam un viņa komanda pagāja nervozā gaisotnē, jo nekādi neizdevās tikt pie laivai nepieciešamās rezerves daļas. Būtībā tikai pirms pašas došanās uz čempionāta norises vietu Polijā mūsējiem izdevās sazinājās ar dāņu laivu būvētājiem, ar kuru starpniecību izdevās tikt pie motora zemūdens daļas, kuru sportists saņēma jau Polijā naktī pirms sacensībām.
Kvalifikācijā Mārtiņš ierindojās tikai 4. pozīcijā, bet pēcpusdienā, pirms fināla braucieniem sāka pūst ļoti stiprs vējš, kas pierima tikai vakarpusē, kad beidzot tika dots starts pirmajam Eiropas čempionāta braucienam. Tā pirmajā līkumā vienlaikus iebrauca četras laivas, kas visas gandrīz sadūrās, tomēr šis līkums visveiksmīgākais bija M. Morozam, kurš to izbrauca bortu pie borta ar Patriku Vīzi no Vācijas, bet jau aptuveni pusapli vēlāk liepājnieks vienatnē bija brauciena priekšgalā, un pirmajā vietā arī finišēja.
Otrajā sacensību dienā rīkotāji nolēma sākt braucienus pēc iespējas agrāk no rīta, tomēr šai iecerei svītru pārvilka joprojām trakojošais vējš, kas sāka rimties tikai pēcpusdienā. Lai arī lielākā daļa pilotu bija pret braucieniem, tiesneši nolēma, ka visām laivām jādodas ūdenī un aptuveni desmit minūšu laikā jāpārliecinās par to, vai šādos laika apstākļos ir iespējams aizvadīt sacensības. Nolēma, ka ir, un beidzot tika dots otrais starts, kurā Mārtiņa sīvākais konkurents bija vācietis Manuels Zaueresigs. Latvieša formula tomēr izrādījās mazliet lēnāka un vācietis ar stabilu četru piecu sekunžu pārsvaru noturējās 1. vietā. Teorētiski jau liepājnieks varēja mēģināt tikt sāncensim garām, tomēr tādā vējā trakot nebija prāta darbs.
Arī pēc trešā brauciena zeme ar debesīm brīžiem gāja kopā, un pilotiem atkal nācās krietni pagaidīt līdz pēdējam startam. Tad pārdesmit minūšu laikā vējš pilnīgi norima, un brauciens norisinājās būtībā pa gludu ūdeni. Pirmajā pagriezienā M. Morozs ar M. Zaueresigu kodās par 1. vietu, tomēr izdevīgākā pozīcijā atradās Vācijas sportists, kurš atkal izvirzījās brauciena priekšgalā, un atkal uzreiz aiz viņa 2. vietā finišēja liepājnieks.
Eiropas čempionāta kopvērtējumā uzvarēja Zaueresigs par nieka 25 punktiem apsteidzot Morozu (1025 un 1000 punkti attiecīgi). Trešajā vietā palika Polijas sportists Adrians Maņievskis ar izcīnītiem 619 punktiem. Vēl viens latvijas pārstāvis Ivo Egle no Alūksnes Nord Ost komandas ierindojās septītajā vietā.
Nākamās sacensības Morozam un Eglem būs 9. un 10. jūlijā Alūksnē, kur norisināsies F4 pasaules čempionāta otrais posms. Atgādinām, ka pēc pirmā pasaues čempionāta posma, vadībā par titulu ir neviens cits kā Morozs!