Nitišs bija NEZ 1600 klases līderis visas nedēļas nogales garumā, turklāt lielākoties demonstrēja labākus rezultātus arī par nomināli spēcīgāko NEZ 2000 klasi. Reiņa dominance sekoja pēc otrās vietas pirmajā posmā Dānijā, kas nozīmē, ka Latvijas autosporta viens no daudzsološākajiem junioriem ir NEZ 1600 klases kopvērtējuma līderis.
Šogad pirmo sacīksti aizvadīja arī Reinis Safonovs, kurš iepriekšējās sezonās vairākkārt startējis Eiropas rallijkrosa čempionātā. Reiņa sezonas starts izrādījās smags, tomēr ar cienījamu iznākumu – pēc ātruma meklējumiem kvalifikācijā Norvēģijas posms noslēgts ceturtajā vietā NEZ 1600 klases 16 dalībnieku konkurencē.
NEZ 2000 klasē Mārtiņam Porietim jāaizvada kārtējā sarežģītā cīņa ar ziemeļnieku aizmugures piedziņas mašīnu braucējiem. Klasē drīkst startēt gan Baltijas sportistiem tuvākās priekšpiedziņas mašīnas, gan skandināvu tradicionāli ātrie aizmugures piedziņas auto, kuru motora darba tilpums nepārsniedz 2000 kub. cm. Nopietnajā 13 dalībnieku cīņā Mārtiņam septītā vieta. Komanda paveikusi labu darbu, nedēļas laikā starp Dānijas un Norvēģijas posmiem novēršot sava VW Golf III motora defektu.
NEZ Ziemeļeiropas rallijkrosa čempionātā atlikuši divi posmi – Latvijas sportistiem izdevīgākajās un pazīstamākajās Vilkiču (Lietuva) un Mūsas trasēs. Abas sacīkstes notiks jūlija beigās.
Foto: Reinis Nitišs. Publicitātes foto