146. km garo distanci, kas vijās no Lietuvas pilsētas Utenas līdz galvaspilsētas sirdij, Viļņai sacensību dalībnieki veica trijās stundās ar vidējo ātrumu 46km/h. Pēdējā posmā finiša spurtā uzvaru guva sacensību līderis, mājinieks, Gediminas Bagdonas(Lietuvas nacionālā komanda), kā otro aiz sevis atstājot vācieti, Ralf Matzka (Thüringer Energie Team).
Emīls Liepiņš stāsta par sacensību gaitu: "Pēc vakardienas etapa jutāmies ļoti saguruši, jo braucām ar neticami lielu ātrumu aptuveni 50 km/h. Pirmajos kilometros domāju, ka nespēšu pat līdz galam finišēt.
Pirmajos kilometros no galvenās grupas aizbrauca norvēģis un baltkrievs, taču galvenā grupa kontrolēja situācija un panāca bēgļus. Viļņā, kur bija jāveic seši apļi, komanda spēja man izveidot labvēlīgu finiša pozīciju, un pēdējā aplī biju jau priekšā. Tādēļ, liels paldies komandai."
Komandas līderis Indulis Bekmanis finišēja 21.vietā, savukārt pārējie komandas biedri finišēja sekojošās pozīcijās- Reijo Puhm- 27.vieta; Peeter Pruus- 49.vieta; Armands Bēcis- 76.vieta.
Kopvērtējumā uzvaru guva lietuvietis Gediminas Bagdonas. Rietumu-Delfin braucējs Indulis Bekmanis ierindojās septītajā vietā, atpaliekot no Bagdonasa par 1:03. Emīls Liepiņš kopvērtējumā sasniedza 14.vietu, pakāpjoties par desmit vietām, savukārt jaunāko braucēju konkurencē ieguva - 5.vietu. Armands Bēcis kopvērtējumā saglabāja 29.vietu.
Komandu konkurencē pirmo vietu guva Lielbritānijas komanda, Endura racing, savukārt Rietumu-Delfin komanda ierindojās sestajā vietā.
Kā ziņots, pirmo reizi Baltijas velobrauciens starp kādreizējām padomju republikām Latviju un Lietuvu norisinājās 1955.gadā. 1959.gadā ģeogrāfija paplašinājās, iekļaujot arī Igauniju.
Velobraucienam katru gadu, izņemot pirmos četrus pastāvēšanas gadus, tika mainīts maršruts, un 1976.gadā trim Baltijas republikām tika pievienota arī Baltkrievija. Garākais no maršrutiem bija pēdējā, 1987.gadā, kad kopgarums bija 1500 kilometri, bet īsākais 1975.gadā - 808 kilometri.
Foto: Baltic Chain tour. Foto (c) Z.Zalmanis