Sacensības notika piecās klases un kā pirmās uz starta devās vēsturiskās Formulas. Mondial Formulu klasē pirmo vietu ieņēma Jaak Kuul no Igaunijas, aiz sevis atstājot Albertas Pundys no Lietuvas un Māri Ozoliņu no Latvijas. Savukārt Easter Formulu klasē pirmo vietu izcīnīja vācietis Reinhards Zanglers, viņam sekoja tautietis Hermunts Heidicke un Dmitrijs Porohvs no Latvijas.
Otrie uz starta stājās Žiguļi. Šeit uz goda pjedestāla kāpa autobraucēji no Latvijas. VAZ 160 klasē pirmo vietu izcīnīja Pēteris Laipnieks, otrais bija Gints Bremze un trešais – Matīss Mežaks. VAZ 130 klasē stiprākais spēkrats izrādījās Ronaldam Senavskim, kurš aiz sevis atstāja Mārtiņu Lagzdiņu un Juri Dambi.
Visplašāk pārstāvētā bija vēsturisko Volgu klase, kur uz starta līnijas stājās 22 vēsturiskie spēkrati. Uzvaras laurus šajā klasē guva mūsu sportists Antons Dolgopolovs, otrajā vietā Denis Samsonovs no Krievijas, bet trešais – Normunds Dobums.
Sacensību rezultāti pieejami mylaps.com.
Sacensības nepagāja bez starpgadījumiem. Volgu pirmajā braucienā tā dēvētajā „elkonī" N.Dobums nogrieza ceļu A.Pauperam, bet Formulu otrajā braucienā tehnisku problēmu dēļ sportisti veica tikai 11 apļus.
Tik daudz seno, gadu gaitā pārbaudīto sporta automašīnu Biķernieku trasē sen nebija redzētas. Starp zināmākie auto piloti, kas piedalījās pasākumā, bija V.Belmers, A.Sorokins, A.Paupers, J.Kuul, H. Sieber, H. Haidike u.c.
Pasākuma laikā varēja vērot ne tikai sacīkšu auto, bet arī citus vēsturiskos spēkratus no Rīgas Motormuzeja un Latvijas Antīko automobiļu kluba (AAK) kolekcijām. Auto parādi vadīja leģendārā sporta automašīna ZIL 112S, kura tika iedarbināta pēc vairāk nekā 20 gadu pārtraukuma. Pirmo reizi skatītājiem tika piedāvāts aizraujošs regularitātes brauciens senajiem motocikliem. Sacensību laikā skatītājiem bija iespēja piedalīties dažādos konkursos un aktivitātēs - auto apgāšanās stends, velosipēdu veiklības trase u.c. izklaides.
Foto: Antons Dolgopolovs. Publicitātes foto