Līdzīgi kā aizvadītajā gadā, kad rallijs Sarma pirmo reizi viesojās Apes apkaimē, arī šogad rallija pirmā diena tiks aizvadīta Apes ceļos. Pirmajai sacensību dienai ir sagatavoti divi ātrumposmi, no kuriem viens ir pilnīgi jauns. Abi šie ātrumposmi tiks veikti divas reizes – vienreiz diennakts gaišajā laikā, otrreiz tumsā. Tādējādi pirmajā rallija dienā sportistiem būs jāveic nepilni 35 km.
Otrā rallija diena norisināsies tradicionālajos Gulbenes apkaimes ceļos, kur sportistiem divreiz būs jāveic trīs ātrumposmi ar kopējo garumu 116,8 km. Arī rallija otrajai dienai ir sagatavots jauns ātrumposms un uzlabota viena ātrumposma noslēguma daļa. Tādējādi tikai divi rallija Sarma 2013 ātrumposmi būs pazīstami aizvadītā gada dalībniekiem.
Par veiktajām izmaiņām trases konfigurācijā rallija direktors un rallija Sarma tēvs Vilhelms Sniedzāns saka: "Mēs varam teikt, ka šobrīd mums ir drošākā rallija trase Baltijā. Visas pārmaiņas trasei ir veiktas, lai samazinātu vidējo ātrumu un samazinātu iespējamību avarēt lielā ātrumā. Tajā pašā laikā visi ātrumposmi ir ļoti interesanti un noteikti patiks gan sportistiem, gan skatītājiem."
Rallija Sarma 2013 nolikums tiks publicēts 22. janvārī, kad arī tiks sākta dalībnieku pieteikumu pieņemšana. Ņemot vērā, ka rallijs Sarma 2013 būs gan Latvijas un Lietuvas, gan NEZ rallija čempionātu posms, kā arī Latvijas rallijsprinta posms, paredzams, ka uz starta stāsies maksimālais dalībnieku skaits – 70 rallija un 30 rallijsprinta ekipāžas.
Ar rallija Sarma 2013 oficiālajiem dokumentiem un rallija gidu ir iespējams iepazīties mājas lapā www.autorally.lv. Jaunākajām aktuālitātēm iespējams sekot līdzi rallija Sarma Twitter kontā @RallySarma un Facebook lapā www.fb.com/rallysarma
Ralliju Sarma 2013 atbalsta Gulbenes un Apes novadi, kompānijas "Līvs AM", "Sendija", "Vasks", "MGM Transport", "Ikteri", "Kopa", "Grūbe-Hidro", "MCD", "Alba 5" un "Yuasa" akumulatori. Ralliju Sarma 2013 informatīvi atbalsta avīze "Dzirkstele" un "4rati.lv".
Foto: Normunda Neikšāna ekipāža. Dace Janova (www.4rati.lv)