Sestdienas rītā gan abi piloti, gan stūrmaņi bija noskaņoti pietiekami kaujinieciski, vēl jo vairāk ņemot vērā faktu, ka Zigurdam pirms rallija tika uzstādīts mērķis – stabils sniegums, bet ar iekļūšanu savas klases labāko trijniekā. Sīva, taču arī diezgan nevienlīdzīga cīņa izvērtās starp Zigurdu un Danu Lešču, kas savu meistarību nu pierāda pie jaunās Honda Civic Type-R stūres. Varbūt tieši kļūda Zigurda Renault Clio regulējumos, proti, automašīnas kuzovs izrāva daudzus šipus priekšējām riepām, neļāva iesaistīties cīņā arī par pirmo vietu. Ģirts šo neveiksmi komentēja šādi: ”Abas dienas nevarējām saprast, kuras riepas izvēlēties, jo mums bija gan sniega, gan ledus riepas, bet ceļa segums pārsvarā bija sasalusi grunts. Problēmas bija ar to, ka auto bija noregulēts samērā zemu, līdz ar to riepas skārās pie korpusa, kā rezultātā pirmā apļa pēdējo ātrumposmu nobraucām ar riepām, kurās bija palikušas ļoti maz radzes. Jutām, ka līkumos, kur bija ledus, auto priekša gāja taisni, nevis tur, kur stūrē.” Sestdienas vakarā komandas mehāniķiem bija darba pilnas rokas, lai jau svētdien Zigurds atkal ar jaunu sparu mestos sacensību virpulī. Un viņš attaisnoja uz sevi liktās cerības, jo visu dienu rādīja stabilu sniegumu, tādējādi sargājot otro pozīciju, vienpadsmitā ātrumposmā pat ierindojoties pirmajā vietā klasē. Rezultātā Zigurdam Kalniņam/Ģirtam Dombrovskim kā laba ceļamaize visai sezonai – otrā vieta N3 klasē. Komandas vadītājs un otrais pilots Ainārs Igaveņš ir ļoti apmierināts ar Zigurda sniegumu šajā sacensībā, uzsverot, ka Zigurds klausa dotajiem norādījumiem no komandas puses.
Ainārs Igaveņš šo ralliju tagad vienozzīmīgi var pieskaitīt pie saviem veiksmīgākajiem. Lai arī pēc pirmās dienas cerības par pirmo vietu A+ klasē sāka zust, pietiekami stabilā Aleksandra Gorelova snieguma dēļ, tomēr turbīnas izbeigšanās konkurentam, ļāva Aināram pakāpties uz pirmo vietu, savu tuvāko sekotāju – Elvisu Hermani – finišā apsteidzot par nieka vienu sekundi. Ainārs pēc rallija atzina – ja nebūtu jutis, ka var noķert Gorelovu, nebūtu to darījis. Šķiet, ka šajā rallijā pierādījās pirms kāda laika viņa teiktie vārdi: “Ja vajadzēs braukt uz rezultātu, zinu, ka to spēšu.” Igaveņš un viņa stūrmanis Gatis Cimdiņš šajā rallijā sapratuši, cik nozīmīga ir mehāniķu precizitāte – gan pirms rallija, gan tā laikā. Ja ne mehāniķu darbs, tad, iespējams, Ainārs svētdien būtu piedzīvojis ne īpaši patīkamus mirkļus, palikdams bez bremzēm, nodilušo bremžu kluču dēļ. Rezumējot aizvadīto sacīksti, Aināra viedoklis bija šāds: “Mērķi esam sasnieguši, pateicoties kolektīvam darbam, taču sapratām, ka ir jāpievērš lielāka uzmanība tehnikas sagatavotības līmenim. Tik stabila gonka kā šī, sen nebija bijusi, braucām pat ar rezervi. Ātrums ar šo auto, protams, ir lielāks, bet tas ir kontrolējams. Sapratu arī to, ja Zigurds turpinās tik strauji progresēt, viņam būs jāmeklē daudz spēcīgāka tehnika. Lielu paldies gribu pateikt gan Artūram Priedniekam, gan mehāniķim Ērikam Paculim.”
Pašlaik pastāv šaubas par to, vai varētu notikt LMT Latvijas Rallija Čempionāta otrais posms Lietuvā, bet ja šis scenārijs nepiepildīsies, tad komandas līdzjutēji jau šajā nedēļas nogalē var sagaidīt tikpat spraigu cīņu, jo Zigurda mērķis ir palicis nemainīgs – trijnieks. Pēc ekipāžas domām, cīņa par pirmo vietu sāksies vasaras sezonā.