Septiņpadsmit gadus jaunais rallija pilots Jānis Kārkliņš un viņa stūrmanis Jānis Krastiņš, pateicoties rallija komandas "Skandi Auto Rally Team" veiksmīgajai sadarbībai ar tās atbalstītājiem "GE Money", "Pata AB" "Vianor" un "Baltijas Apdrošināšanas Nams", īsi pirms rallija "Sarma 2008" savā rīcībā saņēma pilnīgi jaunu, Somijā sagatavotu N4 klases Mitsubishi Lancer Evo IX rallija automobili, ar kuru turpmāk startēs visos LMT Latvijas rallija čempionāta un Latvijas rallijsprinta posmos.
Neskatoties uz to, ka gan rallija komanda "Skandi Auto Rally Team", gan pati ekipāža pirms rallija apstiprināja plānu, ka pirmajos sezonas rallijos nenotiks cīņa par rezultātu un tie galvenokārt tiks ziedoti tam, lai adaptētos braukšanai rallijā ar pilnpiedziņas auto, ekipāža Jānis Kārkliņš un Jānis Krastiņš jau rallija pirmajā ātrumposmā iekaroja vietu N4 klases ātrāko ekipāžu sešiniekā, un, saglabājot uzņemto tempu, to noturēja līdz rallija finišam. Rallija finišā jaunā un daudzsološā N4 klases ekipāža, par 11,57 sekundēm atpaliekot no Ivara Caunes un Vladimira Barinova ekipažas, kura ieņēma 4. vietu un par vienu minūti un 24,02 sekundēm atpaliekot no rallija uzvarētājiem Anda Neikšāna un Pētera Dzirkaļa, ieņēma 5. vietu N4 klasē un rallija kopvērtējumā.
Par izvēlēto taktiku un tempu stāsta stūrmanis Jānis Krastiņš: "Mēs izvēlējāmies 150% drošu braukšanas tempu un tajā arī braucām, to ne palēninot, ne paātrinot. Mēs sapratām kādas kļūdas paši pieļaujam un paši tās arī centāmies labot. Faktiski šoreiz sapratām kā ir jābrauc un kurā līmenī mēs šobrīd spējam konkurēt. Uzskatu, ka Jānis šajā rallijā pilnībā paspēja aklimatizēties N4 klasē, un labi, ka šajā rallijā mūsu sniegumu trasē pētīja Ivars Vasaraudzis, kurš mums neliedza savus padomus."
"Mani patīkami pārsteidza uzrādītais rezultāts. Taču ir vēl daudz darba, lai apgūta visas nianses, kas ļauj braukt vēl ātrāk. Man patika, ka Jānis šajā rallijā uzklausīja mani un savu tēvu, un centās visas iegūtās zināšanas izmantot trasē. Ņemot vērā, ka Jānim ir tikai septiņpadsmit gadi un viņš trasē neforsēja un neriskēja, vērtēju, ka rezultāts ir ļoti labs. Protams, ja nebūtu izstājies nedz Mārtiņš Būčiņš, nedz Māris Neikšāns, visticamāk tiktu izcīnīta 7. vieta, taču tas šoreiz nebija noteicošais. Abi Jāņi pastrādāja teicami, taču viņiem vēl smagi jāstrādā un jāpiedalās testu sērijās, lai apgūtu nianses, kas trasē ļauj iegūt papildus sekundes un desmitdaļas. Šī sezona Jānim Kārkliņam ir jāpavada nopietnā darbā, jo viņam ir ejams ļoti garš ceļš, lai būtu tur, kur tagad, piemēram, ir soms Jari-Mati Latvala," savas pārdomas par jauno N4 klases ekipāžu atklāj daudzkārtējais Latvijas rallija čempions Ivars Vasaraudzis.
Pats jaunais rallija talants ar savu sniegumu arī ir apmierināts: "Rallijs izdevās ļoti labi, pats biju pārsteigts par labo rezultātu. Pirmajā dienā negāja tik spīdoši, nevarēju perfekti izbraukt asākus līkumus un tajos zaudēju ļoti daudz laika. Braukšana ar pilnpiedziņas auto ir krietni savādāka tomēr ir lielāks ātrums un lielāks svars, taču trajektorijas sevišķi neatšķiras, vienīgi tās ir platākas līkumu izejās. Otrajā dienā jau braucām ļoti stabili. Taču mums ir zināmas gan manas, gan stūrmaņa kļūdas, kas ir jālabo. Taču pirmais mērķis ir izpildīts, un tagad daudz laika vajadzētu pavadīt treniņos. Nākamajā rallijā jānobrauc ir tik pat stabili – un jāiekļūst labāko desmitniekā," stāsta Jānis Kārkliņš.
Ekipāža Jānis Kārkliņš un Jānis Krastiņš, izcīnot 5. vietu rallijā "Sarma 2008", ir nopelnījusi pirmos četrus punktus gan N4 ieskaitē, gan komandu vērtējumā. Nākamais LMT Latvijas rallija čempionāta posms, rallijs "Lukoil Winter Rally 2008" Lietuvā ir pārcelts uz 23. februāri, taču nelabvēlīgu un pavasarīgu laika apstākļu dēļ var tikt atcelts pavisam.