Šī gada martā A/S „Aldaris” mātes kompānija „Carlsberg” un Latvijas Futbola Federācija noslēdza divu gadu sadarbības līgumu 2008. un 2009.gadam, kas paredz finansiālu atbalstu Latvijas futbola izlasēm 10 tūkstošu latu apjomā, kā arī 29 tūkstošu litru negāzētā ūdens piegādi izlašu un Latvijas čempionāta vajadzībām.
„Tā kā „Carlsberg” ir atbalstījis futbolu pasaulē kopš 1980-tajiem gadiem un ir viens no 2008.gada Eiropas futbola čempionāta lielākajiem sponsoriem, tādēļ, gatavojoties šim nozīmīgajam pasākumam, „Carlsberg” ir kļuvis par lielāko interaktīvā futbola čempionāta atbalstītāju. Tajā piedalīties var ikviens interesents, kurš iepriekš iegādājies „Carlsberg” alus sešpaku un nosūtījis SMS kodu uz iepakojumā norādīto tālruņa numuru. Vesela mēneša garumā visā Latvijā četrpadsmit pasākumos tiks noteikti 42 finālisti, kuri 27.aprīlī sacentīsies par galveno balvu – ceļazīmi uz Eiro2008 futbola čempionātu,” informē A/S „Aldaris” Korporatīvo komunikāciju direktors Ilmārs Jargans.
Interaktīvajā futbola spēlē vienlaicīgi piedalās 2 spēlētāji un mikromača ilgums ir 3 minūtes. Spēle tiek projecēta uz speciālas grīdas, arī bumba ko spēlētāji redz uz laukuma ir projekcija, kas strādā uz sensoru pamata - tiklīdz kāds tai pieskaras, bumba ripo norādītajā virzienā. Visu spēļu gaita tiek ierakstīta datorā, speciālā sistēmā, kas fiksē katru mača sekundi un iesistos vārtus. Tieši šis rādītājs tiek ņemts vērā, nosakot dienas 3 labākos spēlētājus. Spēļu rezultāti tiek publicēti mājas lapā, www.carlsberg.lv, kur pieejama arī visa nepieciešamā informācija. Mājas lapā tāpat atrodas elektroniskā futbolspēle, kurā var piedalīties jebkurš interesents. Uz finālu tiek izvirzīti trīs labākie no katras dienas spēles - kopā 42 finālisti.