Rallija Supersprints (RSS) savu dzimšanu Latvijā piedzīvoja šā gada martā, kad Latvijas Automobiļu federācijas standarta automašīnu komisija nolēma ieviest sporta disciplīnu, kas aizstātu savulaik izzudušo standarta auto ralliju. Jāatgādina, ka Standarta auto rallijs pēc vairāk nekā 10 gadu pastāvēšanas un straujās attīstības pēdējos piecos gados, 2006. gadā tika pārdēvēts par miniralliju, bet 2008. gadā par Latvijas čempionātu rallijsprintā. No 2006. gada rallijsprintā ir atļauts piedalīties tikai ar sportam sagatavotām automašīnām.
Pēc standarta auto rallija straujās attīstības, kā vienīgā alternatīva piedalīties sacensībās ar sportam nepārbūvētām automašīnām saglabājās ziemas daudzcīņas (šodien -- ziemas autosprints) un vasaras kauss (šodien -- vasaras autosprints), tomēr abas šīs disciplīnas ir apļveida sacensības kartinga trasēs vai speciāli izveidotās apļveida trasēs.
RSS standarta un sporta automašīnām ir veidots no viena 2,5-3 km gara ātrumposma ar jauktu segumu, kuru sportisti veic 3 reizes. Neatkarīgi no klases un automašīnas, dalībnieki drīkst startēt tikai ar ielas riepām.
Dalībnieku un viņu automašīnu izvēlē RSS principi paredz lielu demokrātiju un plašu spektru – sākot no ielas automašīnām un dalībniekiem, kuri startē autosportā pirmo reizi, līdz pat vairākkārtējiem čempioniem, kuri startē ar savām sporta automašīnām. Visi RSS dalībnieki ir sadalīti 8 ieskaites klasēs -- 4 klases ielas automašīnām, 3 klases sporta automašīnām, arī kroskartiem. Tāpat dalībnieku vidū VAZ kausa dalībnieku klase ar aizmugures piedziņas VAZ automašīnām. Paralēli ieskaites klasēm, sadalītām pēc automašīnu tehniskajiem parametriem, ir noteikta speciāla ieskaite sportistiem jaunākiem par 18 gadiem – U18 ieskaite. Pirmajā RSS Bauskā uzvaru šajā klasē izcīnīja pazīstamais rallija braucējs Jānis Kārkliņš.
Jāatzīmē, ka pirmajā RSS, kas norisinājās Bauskā, sporta kompleksā Mūsa, 1.maijā, startēja 130 dalībnieki, tajā skaitā virkne pazīstamu sportistu ar savām ielas vai treniņu automašīnām.