Marks Higgins ir viens no šī brīža labākajiem Lielbritānijas rallija pilotiem, kurš pats aktīvi piedalās Lielbritānijas rallija čempionātā, kā arī neliedz savas zināšanas citiem rallija braucējiem. Trīsdesmit septiņus gadus vecais, Menas salā dzimušais Higgins savas rallija gaitas aizsāka 1988.gadā. Kopš tā laika viņš ir ieguvis ļoti plašu pieredzi startējot dažādos rallijos visā pasaulē ar dažādas markas un klases automašīnām. Viņš ir viens no pilotiem, kam rallijs ir ne tikai hobijs, bet arī maizes darbs – jau savā ceturtajā sezonā Marks Higgins parakstīja savu pirmo līgumu un kļuva par profesionāli – algotu rallija pilotu. Viņa karjeras laikā šādi līgumi ir bijuši neskaitāmi, un to skaitu papildina rallija skolu instruktora līgumi, kā arī dažādi testa pilota līgumi ar vadošajiem auto ražotājiem, kas ietver pat darbu pie jaunākās Džeimsa Bonda filmas. Marks Higgins ir braucis vienā komandā kopā ar tādām rallija zvaigznēm kā Kolins Makrejs, Karloss Sains un Marko Martins. Viņa personīgais labākais rezultāts ir sestā vieta WRC posmā Lielbritānijā un astotās vietas WRC posmos Grieķijā un Sardīnijā. Šobrīd Marks Higgins bez darba pie jaunākās Džeimsa Bonda filmas, strādā arī kā Pirelli riepu testa pilots.
Rallija komanda "Skandi Auto Rally Team" un komandas atbalstītāji "GE Money Bank", "Pata AB" "Vianor", "Baltijas Apdrošināšanas Nams" un "Castrol" šo rallija pilotu un skolotāju izvēlējās kā atbilstošāko, jo viņam ir liela pieredze, lai konsultētu gan Ivaru Vasaraudzi, gan Jāni Kārkliņu – Higgins ļoti labi pārzina Mitsubishi Lancer WRC sporta automašīnu un šobrīd dažos rallijos piedalās ar N4 klases Mitsubishi Lancer Evo IX, kādu Latvijas rallija čempionātā izmanto Jānis Kārkliņš.
Valdis Spredzis pirms treniņiem atklāj: "Markam Higginsam ir ļoti liela pieredze, un to galvenokārt vēlamies izmantot, lai vairāk izzinātu un saprastu automašīnas regulējumus. Ceram, ka viņam izdosies palīdzēt Ivaram Vasaraudzim atrast optimālākos sporta automašīnas regulējumus."
"Cēsīs mēs centīsimies no sava braukšanas stila izslēgt tādas kļūdas, kādas pieļāvām Talsos. Esam sākuši braukt ātrāk, un centīsimies braukt vēl ātrāk, taču mūsu uzdevums nav visus pārsteigt. Tāpēc tempu kāpināsim pamazām un centīsimies nostabilizēt savu rezultātu, jo sevišķi tāpēc, ka Cēsu rallijs ir daudz ātrāks par Talsu ralliju un mūsu personīgais mērķis ir sasniegt Cēsu rallija finišu, jo pagājušajā gadā mums tas neizdevās. Pirms Cēsu rallija ar Marku Higginsu gatavojamies pastrādāt pie lietām, kas mums neizdodas vai ko mēs darām nepareizi – aso un lēno līkumu ātras izbraukšanas, kā arī citiem maziem, bet svarīgiem elementiem," stāsta Jāņa Kārkliņa stūrmanis Jānis Krastiņš.
Rallijs "ERGO rallijs Cēsis 2008", kas notiks 7. un 8.jūnijā Cēsu un Vecpiebalgas apkaimes ceļos, noteikti būs viens no interesantākajiem šīs sezonas rallijiem, jo tajā gatavojas startēt deviņdesmit piecas rallija ekipāžas, un ļoti interesanta cīņa gaidāma divu WRC ekipāžu starpā – Latviju tajā pārstāvēs Ivars Vasaraudzis un Valdis Spredzis ar Mitsubishi Lancer WRC sporta automašīnu, bet Lietuvu – pieredzējušais Sauļus Girdauskas ar Pauļusu Urbonasu un Škoda Fabia WRC.
"Galvenā cīņa šajā rallijā notiks starp mūsu un Sauliusa Girdauskas ekipāžu, un pašlaik ļoti grūti prognozēt šīs cīņas iznākumu. Sauļus ir ātrs un ļoti pieredzējis rallija pilots. Esam tikušies ar viņu vairākās sacensībās – dažās viņš ir bijis ātrāks, dažās mēs. Domāju, ka būs ļoti interesanti gan skatītājiem, gan mums pašiem." atzīst Valdis Spredzis.