Pēc PwC aplēsēm, tuvāko piecu gadu laikā sporta tirgus augs vidēji par 6,5% gadā, kamēr laikā no 2003. līdz 2007.gadam apgrozījums palielinājās vidēji par 6,4% gadā.
PwC analītiķi uzskata, ka sporta preču un pakalpojumu tirgus attīstību paātrinās pieaugošie izdevumi tādiem pasākumiem kā trīs olimpiskās spēles un pasaules čempionāts futbolā 2010.gadā. Kompānijas ziņojumā ņemti vērā arī tādi faktori kā izdevumi reklāmai nacionālajos sporta pasākumos un citi faktori.
No reģionālajiem tirgiem visstraujāk attīstīsies Eiropas, Āfrikas un Āzijas tirgus - no 6,5% līdz 7,1%.
PwC ziņojumā arī norādīts, ka mediju kompāniju kopējie ieņēmumi 2012.gadā sasniegs 2,2 triljonus dolāru (vienu triljonu latu), bet patērētāju izdevumi kino industrijas produktiem - 111,2 miljardus dolāru (50,5 miljardus latu).
Sports » Citi sporta veidi
Pasaules sporta biznesa tirgus 2012.gadā sasniegs 141 miljardus dolāru
LETA, 19.06.2008. 14:00
Pasaules sporta preču un pakalpojumu tirgus līdz 2012.gadam palielināsies par 37%, sasniedzot 141 miljardu dolāru (64 miljardus latu), secināts auditorkompānijas "PriceWaterhouseCoopers" (PwC) jaunākajā pētījumā.
Lasi vēl...