Trase ir izveidota pa Liepājas centra mazajām ieliņām – Skolas, Teātra, Baznīcas, Stendera, Graudu, Brīvzemnieka, Radio, Pasta. Vairākas reizes sportisti šķērsos arī pilsētas centrālo ielu un tramvaja sliedes Lielajā ielā.
Sportisti trasi veiks divas reizes pēc rāvējslēdzēja principa – tas nozīmē, ka vairāk kā stundas garumā pilsētas centru piepildīs motoru rūkoņa un riepu švīkstoņa. Šie ātrumposmi ir pēdējie rallijā. Tā kā pēdējā laikā pierasts, ka uzvaru rallijā izšķir sekunžu desmitdaļas, varam gaidīt, ka tempu sportisti šajā posmā nesamazinās ne par mirkli.
Ātrumposms solās būt pirmreizējs Latvijas rallija pēdējo gadu vēsturē – lielu daļu trases, tajā skaitā daudzus pagriezienus, klāj bruģakmens. Turklāt divu veidu – apaļais un kaltais. Kā jau labi zināms, saķere uz bruģa seguma ir mazāka, tāpēc sportisti visticamāk pagriezienus izņems ar dziļām un efektīgām sānslīdēm. Taču, ja uznāks lietus, tad ceļš kļūs īpaši slidens, un var sagādāt arī kādu nepatīkamu pārsteigumu, piemēram, uzsistus riteņus pret trotuāru apmalēm.