Viss sākās pirms 26 mēnešiem, kad 2007. gada martā pirmoreiz tika izziņots par pirmo skārienjutīgo tālruni LG PRADA (LG KE850), kas Baltiju sasniedza 2007. gada vasarā. LG stratēģija bija iepazīstināt plašu auditoriju ar plaša spektra inovatīviem skārienjutīgiem tālruņiem. Pārdošanas apjomi auga ļoti strauji un 10 miljonā pārdotā vienība tika sasniegta 2008. gada novembrī.
LG skārienjutīgo tālruņu pārdošanas panākumu atslēga bija tā sekošana pircēju un tālruņu lietotāju vēlmēm un prasībām visā plānošanas un dizaina izstrādāšanas projekta fāzē. Pircēju vēlmju izzināšana un izprašana bija augstākā prioritāte un tā rezultāts redzams LG mobilo tālruņu dizainos, kas apvieno vairākas pircēju prasības vienā unikālā dizainā.
LG Viewty (LG KU990) arī ir spilgts piemērs augošo pircēju vēlmju ievērošanā. 5.0 megapikseļu kameras tālrunis pirmoreiz laists klajā 2007. gada oktobrī, Baltijā – 2008. gada sākumā. Šis tālrunis sevī iemieso fotogrāfiju uzņemšanas, skatīšanās un rediģēšanas prieku pateicoties tā lielajam skārienjutīgajam LCD ekrānam. LG Viewty uzstādīja augstu latiņu visiem nākotnes skārienjutīgo tehnoloģiju tālruņiem ar fotokameras funkciju, un tā ir visu 17 LG skārienjutīgo mobilo tālruņu modeļu lokomotīve, ar pārdotiem 7 miljoniem tā eksemplāru.
Pavisam vēl nesen LG iepazīstināja ar LG KP500, kas radīts pircējiem, kas vēlas baudīt modernas skārienjutīgās tehnoloģijas par pievilcīgu cenu. Un šī tālruņa panākumi un popularitāte nepārsteidz, lai kur arī tas tiktu laists pārdošanā, sasniedzot turpat 3 miljonus pārdoto vienību 7 mēnešu laikā, kopš tas pirmoreiz laists pārdošanā. Baltiju tas sasniedza šī gada sākumā.
Saskaņā ar tirgus izpētes kompānijas GfK Group datiem, LG KP500 Francijā no aprīļa beigām veselas trīs nedēļas atradās pārdošanas topu augšgalā. Šī tālruņa popularitāte palīdzēja palielināt LG tirgus daļu gada sākumā no 14% līdz 20%, gandrīz sasniedzot Nokia (20.8%). Atsevišķi konkurenti ir kopējuši LG stratēģiju, laižot klajā tālruņus ar līdzīgām funkcijām kā LG KP500, tādējādi apstiprinot LG kā novatoru un tirgus tendenču noteicēju.
“Mēs esam smagi strādājuši, cenšoties izprast savu pircēju un attīstot produktus, kas balstīti un patērētāju individuālajām vajadzībām”, norāda Dr. Skots Āns (Dr. Skott Ahn), LG Electronics Mobile Communications Company prezidents un izpilddirektors. „Šī stratēģija acīmredzami darbojas – mums ir 20 miljoni apmierinātu klientu un mēs ceram iegūt vēl 20 miljonus jaunu.”
Centienos piedāvāt maksimāli personīgām vēlmēm atbilstošu un augstas klases pieredzi, raugoties uz strauji augošajām patērētāju prasībām, LG radīja 3D S klases lietotāju saskarni, ar kuru iepazīstināja martā. Intuitīvā un jautrā saskarne tiks ieviesta virknei skārienjutīgo tālruņu. Pirmā ierīce ar 3D S klases lietotāju saskarni bija LG ARENA (LG KM900) ar pārdotām 300 000 vienībām četru nedēļu laikā. Citi tālruņu modeļi ar S klases lietotāju saskarni ir ar 8 megapikseļu kameru aprīkotais LG Viewty Smart (LG GC900), caurspīdīgais LG GD900 Crystal un LG GM730 ar Windows Mobile 6.1.
Tehnoloģijas » Jaunumi
20 miljoni cilvēku izvēlas LG skārienjutīgos tālruņus
Kristīne Tjarve, 25.05.2009. 19:28
LG Electronics (LG), pasaules tehnoloģiju līderis mobilo sakaru jomā, informē, ka divu gadu laikā kopš LG piedāvā skārienjutīgos tālruņus, tie pārdoti jau 20 miljoniem fanu.
Lasi vēl...