"Tele2 vienmēr ir strādājis pie labākā piedāvājuma tirgū. Šī brīža situācijā ir palielinājies gan Tele2 lietotāju skaits, gan arī izmantoto pakalpojumu skaits. Cilvēki vēl vairāk lieto savus tālruņus un ir novērtējuši, ka izvēloties savu operatoru ar labākās cenas piedāvājumu, to darīt var droši. Atrast veidu kā samazināt izmaksas, šobrīd ir moderni," situāciju vērtē Jānis Spoģis, Tele2 tirdzniecības un mārketinga direktors.
Skatoties uz šo gadu salīdzinājumā ar 2008.gadu, cena par sarunas minūti mobilajos tīklos ir samazinājusies. Mobilais telefons kļuvis par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu ikvienam. Telekomunikāciju nozare attīstās ļoti dinamiski, tāpēc Tele2 ir radījis vairākus jaunus, konkurētspējīgus un klientam izdevīgus pakalpojumus, izvērtējot patērētāju vajadzības un iespējas. Tā rezultātā, ir pieaudzis izejošo minūšu un nosūtīto īsziņu skaits.
Cilvēki vairāk izmanto jaunās tehnoloģijas un produktus, par ko liecina mobilā interneta lietotāju skaita pieaugums. Ņemot vērā plašo un izdevīgo Tele2 pakalpojumu piedāvājumu, arvien biežāk un aktīvāk tiek izmantota arī interneta pieejas iespēja telefonā.
‘'Tele2 pakalpojumus izmanto jau puse Latvijas iedzīvotāju. Kā liecina Elektronisko sakaru pakalpojumu kvalitātes pārskats par 2008.gadu, Tele2 ir līderis vairākās pozīcijās - Tele2 tīklā ir gan labākā runas pārraides kvalitāte, gan arī augstākais nosūtīto īsziņu skaits. Savukārt, ņemot vērā tīklā esošo abonentu skaitu, Tele2 sekmīgi savienoto zvanu skaits ir ievērojami labāks par savu tuvāko konkurentu. Neskatoties uz izmaiņām ģimenes budžetā un ienākumos, cilvēki turpina lietot savus mobilos telefonus Tele2 tīklā un droši to var turpināt darīt, jo izmaksas un kvalitāte par sarunām un citiem pakalpojumiem ir īpaši piemērotas patērētāju iespējām un vajadzībām,'' uzsver J.Spoģis.
Kvalitāte un tīkla attīstība ir joprojām Tele2 investīciju prioritāte. 2009.gada pirmajos 6 mēnešos Tele2 kapitālieguldījumi sastādīja 107 miljonus SEK. Plašāka informācija par Tele2 2009.gada 1.pusgada finanšu rezultātiem pieejama www.tele2.com* (*izvērtējot rezultātus, Tele2 lūdz ņemt vērā valūtas svārstības).