Samsung Electronics, kas rūpīgi attīstījis savus LED TV produktus, 2006.gada sākumā Eiropas tirgū prezentējot 40 collu LED televizoru, šogad savas TV evolūcijas virsotnē prezentējis pilnu LED televizoru klāstu.
Savam LED televizoru klāstam Samsung Electronics ir nomainījis esošajos LCD televizoros tipiski sastopamās CCFL aizmugurgaismojuma lampas pret LED diodēm un pielietojis tādus savus jaunākos izgudrojumus kā Samsung Crystal LED dzinēju, Ultra Clear Panel un Natural Mode tehnoloģijas, kas piedāvā īpaši augstu attēla kvalitāti pavisam citā snieguma līmenī, nekā to spējuši līdzšinējie televizori. LED televizors ar savu 29,9mm ultraplāno korpusu sniedz patērētājiem labākās vērtības, kas kļuvušas iespējamas, apvienojot Samsung tehnoloģiskās evolūcijas un dizaina izcilību, produkta nekaitīgumu apkārtējai videi, izmantojot materiālus bez dzīvsudraba, kā arī par 40% mazāku elektroenerģijas patēriņu. Papildus tam dažādas augsta līmeņa tīklošanas un savienojuma funkcijas ļauj šiem televizoriem pielāgoties tam, kā patērētāji savās mājās skatās un izbauda TV šovus, filmas, spēles un cita veida multivides saturu.
Elektronikas gigants šogad ir laidis klajā pilnu modeļu klāstu, kurš sastāv no trim grupām: LED 6000.sērija, 7000.sērija un 8000.sērija, kas ietver visdažādāko izmēru televizorus no 32 līdz pat 55 collām. Visu šo grupu produkti ir apgādāti ar trim būtiskākajiem elementiem – īpaši kvalitatīvs attēls, ultraplāns korpuss un draudzīgums apkārtējai videi. Visas trīs sērijas ir aprīkotas ar Samsung izslavēto Motion Plus™ kadru interpolācijas tehnoloģiju. 8000.sērija piedāvā jo īpaši strauju 200 Hz kadru maiņas frekvenci, kas ir četras reizes augstāka nekā citiem televizoriem un teju pilnībā novērš nepilnības straujas darbības piesātinātos kadros. 7000. un 6000.sērija, kas arī aprīkota ar ātru 100 Hz kadru maiņas frekvenci, piedāvā asas un patīkami skatāmas sporta pārraides, video spēles un filmas. Vēl jo vairāk, 8000. un 7000. sērijas televizori piedāvā arī plašas tīklošanas un izklaides funkcijas, kas ļauj skatītājiem televizorā izbaudīt vēl dažādāka veida saturu.
Pagājušajā gadā, pirmajiem industrijā sasniedzot trīskāršā 20 kroni – sasniedzot 20 miljardu dolāru atzīmi TV pārdošanā, 20 miljonu pārdoto LCD televizoru vienību skaitu un 20% LCD TV tirgus daļu – šogad Samsung Electronics jau ceturto gadu pēc kārtas tēmē iegūt pozīciju Nr.1 globālajā TV tirgū, pateicoties savai LED TV produkcijai un par spīti krīzes ietekmē lejupslīdošajam tirgum. Spēcīgais Samsung Electronics LED televizoru sniegums virza uz priekšu ne tikai pašu kompāniju, bet arī visu TV tirgu kopumā, ieskaitot arī mazumtirgotājus, kas lūkojušies pēc iespējām, kā pārvarēt ekonomisko lejupslīdi.
Par LED TV nozīmīgumu liecina arī Samsung otrā ceturkšņa ieņēmumu atskaite. Samsung Electronics Digitālo mediju biznesa ceturkšņa pamatdarbības ienākumu apjoms pirmo reizi vēsturē, pateicoties LED televizoriem, pārsniedzis viena triljona vonu atzīmi (560,49 miljoni eiro).
Globālo tirgu izpētes aģentūra DisplaySearch izpētījusi, ka Samsung Electronics 2009.gada pirmajā pusē globālajā LCD televizoru tirgū ieņēmusi pirmo pozīciju ar 18,1% tirgus daļu pēc pārdoto vienību skaita un ar 22,9% tirgus daļu pēc vērtības. Saskaņā ar GfK datiem, Samsung ir numur viens arī Eiropā ar 32,4% tirgus daļu pēc pārdoto vienību skaita un ar 31,1% tirgus daļu pēc vērtības, atraujoties vēl tālāk no otrajā pozīcijā esošā tirgus spēlētāja.
Samsung Electronics jaunradītais LED TV tirgus ir pozitīvi ietekmējis arī DisplaySearch LED televizoru tirdzniecības prognozes. Aģentūras paziņojumā, kas publiskots 22.jūnijā, tiek prognozēts, ka pieprasījums pēc LED televizoriem šogad varētu sasniegt aptuveni 3,67 miljonus vienību, kas ir pāri par 80% vairāk nekā iepriekš prognozētais apjoms 2,01 miljona apmērā.
Samsung LED televizoru izcilību apliecina arī virkne dažādu apbalvojumu, žurnālu publikāciju un, protams, tirdzniecības rezultāti.
Tas nostiprina savas pozīcijas kā pasaules vadošais televizors, iegūstot dažādus prestižus globālos apbalvojumus, piemēram, CES novatorisma balvu šī gada sākumā, iF dizaina balvu, IDEA 2009 un EISA apbalvojuma godalgas. Arī globālie mediji viens pēc otra cildina Samsung Electronics LED televizorus. CNET UK slavēja Samsung LED televizoru, vēstot: “Līdz ar fantastisko dizainu un patiesi brīnišķīgo attēla kvalitāti, šis ir televizors, kurā tiešām var iemīlēties.” T3 un What Hi Fi Sound and Vision Lielbritānijā, Home Theater ASV, M3 Zviedrijā, LYD & BILDE Norvēģijā un Media Totaal Nīderlandē atzinuši šo kā labāko televizoru pasaulē. Līdz ar to arī LED kategorijas produkti kā tādi gūst pieaugošu popularitāti pasaules specializētajos žurnālos. Vēl jo vairāk, Financial Times, slavējot LED televizoru lielisko attēla kvalitāti, minējis, ka “Samsung LED TV ir radījis domu, ka HDTV attēla kvalitāte gluži vienkārši vairs nevar kļūt vēl daudz labāka”.
CNET USA un PC Magazine savos apskatos par 240Hz tehnoloģiju izteikušies šādi: “Samsung un Sony ir vienīgie divi LCD ekrānu ražotāji, kas piedāvā patiesu 204Hz sniegumu,” izsakot atzinību Samsung TV tehnoloģiskajai izcilībai. Arī Skots Vilkinsons (Scott Wilkinson), tehnoloģiju speciālists un Ultimate TV Magazine TV nodaļas vecākais redaktors, savas uzstāšanās laikā ASV radio šovā aktīvi rekomendēja Samsung TV ar īsteno 240Hz tehnoloģiju.
Draudzīgums apkārtējai videi ir vēl viena joma, kurā Samsung LED televizori tiek augsti novērtēti. Tas ir kļuvis par pirmo televizoru, kas ieguvis SWAN marķējumu, kurš ir uzskatāms par visslavenāko vides saudzēšanas marķējumu Ziemeļeiropā, konkrēti Zviedrijā – tā uzskatāma par vides jautājumos vismodernāko un visrūpīgāko valsti pasaulē. Aprīlī Britu virszemes apraides kanāla Five TV, televīzijas raidījums Gadget Show nodēvējis Samsung LED TV (UE46B7000) par Labāko Eko televizoru. Arī CNET USA atzina 6000.sērijas LED televizoru kā “produktu, kas energoefektivitātes jomā ar savu ievērojamo energotaupīgās LED tehnoloģijas sniegumu pārspēj jebkuru citu plakanā formātā televizoru.”
Samsung Electronics LED televizoru pārākumu nodemonstrē arī to izcilie pārdošanas rādītāji. Jūnija nogalē vien 100 dienas pēc to prezentēšanas mazumtirdzniecībā pārdoto Samsung LED TV apjomi sasniedza pusmiljona atzīmi, un, turpinoties veiksmīgajai tirdzniecībai, agrā septembrī šīs skaitlis jau pārsniedza vienu miljonu.
Tik lieliski rezultāti ir iegūti, ne tikai pateicoties veiksmīgajai tirdzniecībai Ziemeļamerikā un Eiropā, kur vispopulārākie ir 40 collu un lielāki premium klases televizori, bet arī pieaugot to popularitātei augošajos tirgos Tuvajos Austrumos, Dienvidaustrumu Āzijā, Ķīnā un Latīņamerikā.
Kopš marta beigām, kad Samsung LED televizori tika oficiāli prezentēti tirgū, pasaulē ir pieredzējusi patiesi strauju Samsung LED televizoru tirgus pieaugumu. Šā gada junija beigās, 100 dienas pēc LED televizoru oficiālās prezentācijas tirgū, LED televizoru pārdošanas apjoms (Samsung pārdošanas apjoms mazum un vairumtirgotājiem) bija sasniedzis 500 tūkstošus, taču šā gada 2. septembrī tas sasniedza vienu miljonu vienību. Samsung Electronics paziņoja, ka Eiropas tirgū, kur TV ražotāju cīņa ar jauniem produktiem ir vissīvākā, visaugstākie LED televizoru tirdzniecības apjomi ir Vācijā. Kompānija arī norādīja, ka, iekšējā aptaujā noskaidrojot, ka Vācijas patērētāji labprātāk izvēlas pārbaudītus un kvalitatīvus produktus, šāda tirdzniecības tendence spēj tiešām pierādīt Samsung LED televizoru izcilību.
Papildus patērētāju sajūsminātajai reakcijai arī mazumtirgotāji visā pasaulē ir aktīvi strādājuši pie Samsung LED TV pārdošanas. Kāds slavens Lielbritānijas universālveikals, kas nodarbojas tikai ar premium kategorijas zīmolu produkciju, ir uzstādījis īpašu ekrānu stūrīti, kas veltīts Samsung LED televizoriem. Savukārt kāda milzīga mazumtirdzniecības ķēde, kurai ir veikalu tīkls visā Eiropā, izvietoja Samsung LED televizorus pie savu lielāko veikalu ieejas durvīm, tādējādi skaidri zinot, ka apmeklētāji tos pamanīs.
Sekojot pirmajai mārketinga stratēģijas pusei, kas popularizē “jaunas televizoru kategorijas dzimšanu”, Samsung Electronics plāno veikt jaunas koncepcijas mārketinga kampaņu, kas izcels tās LED televizoru izcilo attēla kvalitāti. Šajā kampaņā Samsung plāno tuvoties patērētājiem daudz emocionālāka veidā, stāstot par TV, kas piedāvā tik reālistiskus attēlus, it kā viņu acu priekšā risinātos īsti dzīves notikumi, tādējādi fokusējoties uz visā pasaulē atzīto Samsung LED televizoru augstvērtīgo attēla kvalitāti.
Samsung Electronics plāno parādīt pasaulei savus produktus un tehnoloģisko līderību ar LED televizoriem pasaules lielākajā AV un multivides produktu izstādē IFA 2009, kas sešu dienu garumā no 4. līdz 9.septembrim norisināsies Vācijas galvaspilsētā Berlīnē.
Par Samsung Electronics
Samsung Electronics Co., Ltd. ir globālais līderis pusvadītāju, telekomunikāciju, digitālo mediju un digitālās konverģences ražošanā; 2008.gadā uzņēmuma konsolidētie pārdošanas rādītāji bija 96 miljardi USD. Ar aptuveni 164 600 darbiniekiem 179 birojos 61 valstī, uzņēmums sastāv no divām galvenajām biznesa vienībām: Digitālo mediju un komunikāciju vienības un Komponentu vienības. Atzīts par vienu no pasaules ātrāk augošajiem zīmoliem, Samsung Electronics ir vadošais digitālo televizoru, atmiņas karšu, mobilo tālruņu un TFT-LCD produktu ražotājs. Papildu informācija atrodama www.samsung.com.
Tehnoloģijas » Apskati
Samsung Electronics LED televizori – jauns pavērsiens TV vēsturē
Kristīne Circene, 08.09.2009. 09:40
2009. gadā tā saucamā jaunās televizoru paaudzes jeb Samsung Electronics LED televizora prezentēšana tirgū ir iezīmējusi jaunu pavērsienu TV vēsturē. Samsung Electronics globālajā tirgū LED televizorus laida šī gada martā, sākot ar Koreju un Eiropu, pēc kā sekoja arī Ziemeļamerika, Ķīna, Dienvidaustrumu Āzija, Tuvējie Austrumi, Āfrika un visbeidzot NVS valstis.
Lasi vēl...