"Microsoft" ir pasteidzies priekšā un izveidojis patstāvīgu "Twitter" meklēšanas mājaslapu, kura ir pieejama caur "Bing" mājaslapu. "Google" apgalvo, ka viņu meklēšanas pakalpojums "Twitterī" piedzīvos savu debiju tuvāko mēnešu laikā.
Kamēr dažas teksta daļas no "Twitter" jau parādās meklēšanas rezultātu vidū, jāatzīst, ka tie pārsvarā ir individuālu cilvēku profili vai rakstītie ziņojumi, kuri ir saglabāti arhīvos. Abi sadarbības partneri šajā projektā iekļaus visas publiskās "Twitter" ziņojumu plūsmas, kas padarīs rakstītos ziņojumus meklējamus, līdz ko tie tiks nosūtīti.
Rezultātu sarindošana
Darījums uzsver pieaugošo reālā laika ziņojumu meklēšanas svarīgumu un pastiprina sacensību starp "Microsoft" un "Google". "Microsoft" paziņoja par savu sadarbību ar "Twitter" konferencē "Web 2.0", kas notika pagājušā nedēļā Sanfrancisko.
"Bing" meklēšanas mājaslapa parāda vispopulārākos tematus, kuri pieminēti 140 zīmju garajos "tvītos", kas ir raksturīgākais mikroblogošanas pakalpojumos. "Bing" mājaslapas apmeklētāji varēs meklēt arī konkrētus vārdus un viņiem parādīsies rakstītie ziņojumi hronoloģiskā secībā.
Drīz pēc "Microsoft" paziņojuma "Google" atklāja par savu darījumu ar "Twitter" savā oficiālajā blogā. Ziņojumā, kuru sarakstīja Marisa Meijere, "Google" meklēšanas produktu viceprezidente, viņa teica, ka "Twitter" jaunāko rakstīto ziņojumu meklēšanas rezultātu iekļaušana katru minūti "sāks darboties tuvāko mēnešu laikā".
Meijere sacīja, ka reālā laika ziņojumu rezultātu iekļaušana varētu atvieglot dažas no meklēšanām: „Nākamreiz, kad meklēsiet informāciju, kuru varētu meklēt pēc reālā laika novērojumiem, piemēram, sniega stāvokli jūsu mīļākajā slēpošanas vietā, jūs atradīsiet "tvītus" no citiem cilvēkiem, kuri atrodas tur un dalās ar jaunāko un vērtīgāko informāciju,” tā viņa rakstīja.
Abu sadarbības partneru finansiālie nosacījumi netika atklāti šo paziņojumu laikā.
Gan "Microsoft", gan "Google" ir mazliet nokavējuši reālā laika meklējumu izveidošanu. Šādus meklēšanas palīglīdzekļus sniedz tādi uzņēmumi kā, piemēram, "OneRiot", "Crowdeye" un "Collecta". Turklāt tādi uzņēmumi kā, piemēram, "FriendFeed" piedāvā reālā laika ziņojumu atjauninājumus, kurus iespējams saņemt no izveidotās draugu un kolēģu grupas.
Avots: news.bbc.co.uk
Tehnoloģijas » Jaunumi
Uzkarst sacensība par reāla laika ziņojumu meklēšanu
Egija Petrova, 26.10.2009. 17:06
"Twitter" ir parakstījis līgumu par mikroblogošanas pakalpojuma sūtīto ziņojumuu ievietošanu "Microsoft" un "Google" meklēto vārdu rādītājos. Rakstītās ziņas jeb "tvītus", kas parādīsies "Bing" un "Google" meklēšanas rezultātos, būs iespējams ieraudzīt gandrīz uzreiz pēc tam, kad tās parādīsies virtuālas komunikācijas un mikroblogošanas tīklā "Twitter".
Lasi vēl...