Saskaņā ar tirgus izpētes kompānijas IDC sniegtajiem datiem Samsung Electronics ir ieguvis 27,3 procentus no A4 formāta multifunkcionālo lāzerprinteru globālā tirgus, noturoties industrijas līdera pozīcijā jau divus ceturkšņus pēc kārtas.
Melnbalto A4 formāta lāzera MFP iekārtu jomā Samsung izcīnīja savu globālo līderpozīciju ar 26,5% procentu tirgus daļu. Lūkojoties uz ģeogrāfiskajiem reģioniem, Samsung ir bijis tirgus līderis visos reģionos izņemot Ziemeļameriku, iegūstot 29,3% tirgus daļu Eiropā, 39,3% tirgus daļu NVS valstīs, 20,1% tirgus daļu Ķīnā, 34,1% tirgus daļu Dienvidaustrumāzijā, 34,6% tirgus daļu Latīņamerikā un 40,6% tirgus daļu Tuvajos Austrumos un Āfrikā.
Krāsaino A4 formāta lāzera MFP iekārtu jomā Samsung ieguva līderpozīciju Eiropā un Dienvidaustrumāzijā ar attiecīgi 36% un 32,6% tirgus daļu. Uzņēmuma kopējā tirgus daļa pakāpās līdz 31,3 procentiem, nostiprinot pārliecinošu līderpozīciju.
Pateicoties vadībai lāzera MFP iekārtu tirgū, uz visu pārdoto A4 formāta lāzerprinteru un MFP iekārtu apjomu balstītā Samsung Electronics tirgus daļa pakāpās no 15,3% 2008.gada trešajā ceturksnī uz 20,5% tai pat laika periodā šajā gadā.
Samsung digitālo printeru biznesā ir ticis likts uzsvars uz lāzeriekārtām, jo īpaši uz MFPs produktiem, saskaņā ar šī segmenta augsto izaugsmes potenciālu. IDC prognozē ikgadēju izaugsmi lāzera MFP iekārtu tirgū, sākot ar 18,8% pieaugumu 2010.gadā, un paredz, ka tirgus turpinās augt par aptuveni 12% gadā līdz pat 2013.gadam. Līdzīga principa pieauguma prognozes gaidāmas lāzerprinteru tirgū par aptuveni 4,7% un strūklas printeru tirgū par 3,3%.
Atvirzoties prom no klasiskās idejas, ka lāzerprinteris ir paredzēts lietošanai vien biznesa vidē, Samsung ir pārveidojis lāzerprinteri par iekārtu personīgai lietošanai mājās. Kā novators tirgū Samsung ir radījis daudz kompaktākus printerus ar dizainu, kas izaicina industrijā pieņemtos standartus, ietverot arī modeļus ar melni glancētu noformējumu, tādējādi tirgū ieviešot daudz personalizētākus un modernākus produktus.
“Samsung ir sapurinājis tirgus tendences un uzrāda visstraujāko izaugsmi digitālo printeru tirgū,” sacīja Samsung Electronics Digitālās drukas divīzijas tirdzniecības un mārketinga vecākais viceprezidents J.H. Parks. “Mūsu iespaidīgais sniegums balstīts uz mūsu novatoriskajām līdera spējām radīt kompaktus personālos lāzerprinterus, mūsu stratēģiskās sadarbības ar tādām globālajām kompānijām kā Microsoft un EMC, kā arī pateicoties mūsu spējām ātri un uzticami izstrādāt īstos risinājumus mūsu korporatīvajiem klientiem.”
Samsung tiecas izmantot sabalansētu attīstības stratēģiju gan patērētāju, gan arī biznesa kategorijas printeru jomā. Personālo lāzerprinteru tirgus atgūšanās pēc krituma 2009.gadā ir paredzēta jau 2010.gadā. Samsung plāno prezentēt virkni revolucionāru personālo lāzerprinteru produktu jau nākamā gada sākumā un īstenos savu mērķi radīt augsta drukas ātruma printerus, tai pat laikā nodrošinot ar efektīviem risinājumiem savus biznesa tirgus kategorijas partnerus.
Par Samsung Electronics
Samsung Electronics Co., Ltd. ir globālais līderis pusvadītāju, telekomunikāciju, digitālo mediju un digitālās konverģences ražošanā; 2008.gadā uzņēmuma konsolidētie pārdošanas rādītāji bija 96 miljardi USD. Ar aptuveni 164 600 darbiniekiem 179 birojos 61 valstī, uzņēmums sastāv no divām galvenajām biznesa vienībām: Digitālo mediju un komunikāciju vienības un Komponentu vienības. Atzīts par vienu no pasaules ātrāk augošajiem zīmoliem, Samsung Electronics ir vadošais digitālo televizoru, atmiņas karšu, mobilo tālruņu un TFT-LCD produktu ražotājs. Papildu informācija atrodama www.samsung.com.
Tehnoloģijas » Jaunumi
Samsung iegūst galveno tirgus daļu globālajā multifunkcionālo lāzerprinteru tirgū
Kristīne Circene, 30.11.2009. 13:00 | komentāri (1)
Samsung Electronics Co., Ltd., pasaules līderis digitālajā patērētāju elektronikā un informācijas tehnoloģijās, ieņēmis pirmo pozīciju A4 formāta multifunkcionālo lāzerprinteru globālajā tirgū 2009. gada trešajā ceturksnī, un to sekmējis stratēģiskais uzsvars un novatoriskā pieeja šim strauji augošajam tirgus segmentam.
Lasi vēl...