Sestdiena, 02.Novembris 2024. » Vārdadienas svin: Dzīle, Viva, Vivita;

LG Electronics sadarbībā ar SkyLife ražos 3D televizorus

Zane Udrase, 17.12.2009. 11:21

LG Electronics noslēdzis sadarbību ar Korejas digitālo telekompāniju Skylife, kas nodrošinās LG vadošās pozīcijas globālajā 3D televizoru tirgū. LG Electronics un Skylife stratēģiskais sadarbības līgums noslēgts, lai iekarotu 3D televizoru industriju, attīstītu attiecīgas tehnoloģijas, uzstādītu industrijas standartus un paplašinātu tirgu.
LG Electronics sadarbībā ar SkyLife ražos 3D televizorus

Par pirmo 3D LCD televizoru LG informēja jau 2009. gada augustā Korejā, savukārt SkyLife izmēģinājuma kārtā janvārī translēs jau otro 3D pārraidi.

“LG ir pirmais televizoru ražotājs, kas, sadarbojoties ar digitālo satelītpārraižu telekompāniju, uzstādīs gan 3D attēlu tehnoloģiju, gan ierīču, gan pārraižu satura standartus,” norāda Vū Paiks (Dr. Woo Paik), LG Electronics tehnoloģiju direktors. “Sadarbība fokusēsies uz tehnoloģiju attīstību, lai piedāvātu 3D attēlu tādā kvalitātē, kas neizraisa acu piepūli vai reiboņus – blakusefektus, kas piemita līdzšinējām tehnoloģijām.”

“Mēs ceram uz tādu LG un SkyLife sadarbību, kas palīdzētu iegūt vadību digitālā satelīta 3D televīzijas operatoru vidū Korejā, kā arī plānojam ieguldīt 25 miljonus ASV dolāru 3D videomateriālu izstrādei kopā ar LG,” informē SkyLife prezidents un valdes priekšsēdētājs Mongs Riongs Lī (Mong-ryong Lee).

Nākamgad LG plāno iepazīstināt pasauli ar plašu 3D televizoru klāstu, un papildu šī gada jaunumam - 47 collu lielajam LCD 3D TV (47LH503D) - piedāvāt 42 līdz 72 collu lielus televizorus. Uzņēmums plāno iekļaut tehnoloģijas, kas nepieciešamas 3D baudīšanai arī savos nākamā gada labākajos modeļos. Tie būs aprīkoti ar ļoti plānu rāmi, lai maksimāli pastiprinātu attēla trīsdimensionālo efektu. 3D tehnoloģija nākamgad būs pieejama arī jaunākajos 150 collu LG projektoros.

LG piedāvās gan tādu televizorus, kur, lai baudītu 3D attēlu, nepieciešamas īpašas brilles, kā arī modeļus, kuriem pār ekrānu pārlikts īpašs filtrs. Tāpat LG plāno izveidot ierīci, kas atpazīs dažādus 3D pārraižu signālus un turpina strādāt pie tehnoloģijas, kas automātiski kontrolēs slāņu spilgtumu, lai piedāvātu optimālu 3D attēlu. Gan LG, gan SkyLife piekrituši investēt videomateriālu dažādošanai, sākot ar Snovborda pasaules kausa translāciju 3D. Abas kompānijas ražos un izplatīs visdažādākos videomateriālus, sākot no sporta pārraidēm un beidzot ar izglītojošām programmām un filmām no visas pasaules.

LG izmēģinājuma versija sākotnēji tiks pārraidīta Korejā, taču LG plāno iekarot pasaules 3D televizoru tirgu, kā arī realizēt drosmīgus pārdošanas apjomus - līdz pat 400 tūkstošiem pārdoto vienību 2010. gadā, un jau 3,4 miljonus pārdoto vienību 2011. gadā.

LG paredz, ka 3D televizoru tirgus augs ļoti strauji - arī vispasaules aptauju rezultāti rāda, ka 58% pircēju vēlētos iegādāties 3D televizorus, savukārt līdz pat 75% pircēju, kas jelkad redzējuši 3D video, apgalvo, ka vēlētos tos redzēt vēl.

Trīsdimensionālo attēlu televizori jau 2010. gadā būs pieejami Ziemeļamerikā un Eiropā, savukārt Dienvidamerikā, Centrālamerikā un Āzijā - sākot no 2011. gada. Paredzams, ka tirgus apjomi pieaugs visā pasaulē pēc 2012. gada Olimpiskajām spēlēm Londonā, kuras tiks translētas arī 3D formātā.

Mikrodispleju industrijas vadošais informācijas resurss DisplaySearch lēš, ka 3D tehnoloģiju tirgus apjomi strauji pieaugs – 2010. gadā tie būs 1,1 miljards ASV dolāru, 2011. gadā jau 2,8 miljardi, 2012. gadā - 4,6 miljardi un 15,8 miljardi ASV dolāru 2015. gadā.

Lasi vēl...
» Autortiesības
Visas tiesības paturētas © EASYGET.LV 2006 - 2024
Portālā EASYGET.LV izvietotais materiāls ir pārpublicējams tikai ar EASYGET.LV atļauju. Atsevišķas fotogrāfijas ir atļauts pārpublicēt tās nemodificējot un ievieotjot atsauci uz EASYGET.LV