Pētījumā tika noskaidrots, ka pieaug arī kontaktu skaits. Vidēji viens cilvēks aktīvi veic ikdienišķu saziņu ar aptuveni 7 numuriem, tomēr BiFri klientu vidū ir arī tādi rekordi, kad, izmantojot priekšapmaksas karti gan darba, gan privātām vajadzībām, bezmaksas zvani Bites tīklā no viena numura tiek veikti pat 90 cilvēkiem. Šie dati apliecina, ka BiFri bezmaksas sarunu piedāvājums ļauj klientiem aktīvāk izmantot mobilo saziņu iespējas, vienlaicīgi neierobežojot sevi.
"Kā ietaupīt? Šķiet, tas bija populārākais jautājums Latvijā gan 2009. gadā, gan tāds būs arī šogad, jo tas skar gan pieaugušos, gan arī jauniešus. Tāpēc esam īpaši parūpējušies, domājot par mūsu klientiem, un sniedzam viņiem iespēju būtiski samazināt savus izdevumus, tai pat laikā neierobežojot viņu paradumus un vajadzības. Cilvēki to novērtē, par ko liecina fakts, ka 2009. gadā BiFri bija populārākā priekšapmaksas karte tiem klientiem, kas mainīja savu operatoru, jo tā ļauj runāt visā tīklā pilnīgi bezmaksas," uzsver BiFri menedžere Natalja Rodionova.
Vēl viena interesanta tendence, kas aktualizējusies 2009. gadā, ir aktīva mobilā pārveduma iespējas izmantošana. Pakalpojumu, kas BiFri klientiem kā pirmajiem Latvijā bija pieejams jau 2008. gadā, BiFri un Bite klienti pagājušajā gadā lietojuši divas reizes aktīvāk nekā 2008. gadā. Šis bezmaksas pakalpojums ļauj ātri un ērti papildināt draugu vai ģimenes locekļu kontus.
Telekomunikāciju operators Bite Latvija darbojas Latvijā jau 4 gadus un nodrošina augstas kvalitātes mobilos sakarus gan privātajiem, gan biznesa klientiem, kā arī piedāvā ērtu un izdevīgu priekšapmaksas karti BiFri. Bites GSM tīkls ir pieejams vairāk nekā 96% Latvijas iedzīvotāju, savukārt Bites 3G tīkls pārklāj lielākās Latvijas pilsētas, nodrošinot lielisku iespēju izmantot ērtā un ātrā mobilā interneta priekšrocības.
Tehnoloģijas » Jaunumi
Samazinoties cenām, pieaug mobilo sarunu garums un kontaktu skaits
Līga Mūrniece, 29.01.2010. 12:40 | komentāri (2)
Kā liecina telekomunikāciju uzņēmuma Bite Latvija veiktais pētījums par priekšapmaksas karšu klientu paradumiem 2009. gadā, mobilo sarunu garums arvien pieaug, jo klienti aktīvi izmanto izdevīgākus piedāvājumus. 2009. gadā BiFri priekšapmaksas karšu lietotāju vidējais sarunas garums Bites tīklā ir bijis 20 minūtes, savukārt gada garākā saruna ilga 1 stundu un 40 minūtes, kas liecina par to, ka klienti aktīvi izmanto bezmaksas sarunu iespējas Bites tīklā.