Ar 3 collu WQVGA skārienekrānu, kam ir tikai 4,8 mm plāns panelis, LG Pop kļuvis populārs to lietotāju vidū, kuri meklē kompaktu tālruni ar visām nozīmīgākajām funkcijām. Turklāt nodrošinot piekļuvi dažādiem sociālajiem tīkliem, LG Pop ļauj lietotājiem arī atrodoties ceļā atjaunot savu “statusu” tādās vietnēs kā Facebook, MySpace un Twitter.
„LG Pop izstrādes pamatā ir lietotāja vajadzības – tieši tas mums ļāvis izveidot kompaktu skārienekrāna tālruni, kura darbību neapgrūtina liekas funkcijas,” stāsta LG Electronics Mobile Communications Company prezidents un izpilddirektors Dr. Skots Āns (Skott Ahn). LG Pop saņēmis augstu novērtējumu arī par inovatīvu pieeju ekoloģisko tehnoloģiju izmantošanā. Lietojot saules bateriju, katras 10 minūtes, kad tālrunis atrodas saules gaismā, tas uzkrāj enerģiju divām sarunas minūtēm vai 180 minūšu gaidīšanas režīmam. Savukārt, izmantojot eko-koka un eko-kalkulatora funkcijas, lietotājs var aprēķināt, kā pateicoties saules baterijas izmantošanai, samazinājies viņa CO2 izmešu daudzums. Tāpat papildinot šī tālruņa pielāgojamo iespēju klāstu, LG Pop iepazīstinājis ar jaunu, spilgtas krāsu gammas ikonu lietotāju saskarni un krāsainiem, ērti maināmiem aizmugurējiem paneļiem (Baltijas tirgū pieejami melni un sudraba krāsas).
Tehnoloģijas » Jaunumi
LG POP pārdošanas apjomi pasaulē sasnieguši vienu miljonu eksemplāru
ZParks/LG, 24.02.2010. 12:03
LG Electronics (LG) paziņojis, ka mobilā tālruņa LG Pop (LG GD510) tirdzniecības apjomi pasaulē sasnieguši jau vienu miljonu eksemplāru. Turklāt tas panākts tikai 100 dienu laikā no tā parādīšanās Eiropas un NVS valstu tirgos 2009. gada oktobrī.
Lasi vēl...