Ņemot vērā aptaujas rezultātus, Tele2 pilnveidoja piedāvājumu mobilā interneta lietošanai datorā, ievērojami samazinot mēneša maksu un palielinot iekļauto datu apjomu.
Turklāt, līdz 24.martam ir spēkā īpašais Meteorīta iepazīšanas piedāvājums citu operatoru klientiem. Pieslēdzoties Tele2 tarifu plānam Meteorīts, par fiksētu maksu - deviņiem latiem mēnesī, līdz 2010.gada beigām ir iespējams ne vien veikt bezmaksas zvanus 2000 minūšu apmērā, bet arī sūtīt 2000 īsziņas uz visiem tīkliem Latvijā un izmantot 2 GB interneta mobilajā telefonā. Šāds datu apjoms izvēlēts, lai klienti neuztrauktos par apjoma pārsniegšanu. Aptauja liecināja, ka tikai atsevišķi aktīvākie interneta lietotāji telefonā izmanto vairāk nekā 1 GB datu mēnesī.
“Mūsu klientiem ir iespēja plašāk izmantot mobilo internetu, jo Tele2 ir samazinājis cenas datu pārraides lietošanai telefonā un datorā un palielinājis pieejamo datu apjomu. Domājams, ka arī jaunais Meteorīta piedāvājums, kas ļauj bez papildu maksas izmantot arī 2 GB interneta, veicinās vēl aktīvāku mobilā interneta izmantošanu telefonos,” saka Vita Sirica, Tele2 sabiedrisko attiecību vadītāja.
Kā liecina aptaujas rezultāti, vairāk nekā puse aptaujāto interneta izmantošanu telefonā norādījuši kā pirmo vai otro svarīgāko mērķi tālruņa lietošanā. Trešdaļa aptaujāto norāda, ka otra svarīgākā tālruņa funkcija ir īsziņu sūtīšana. Mazāk populāra ir fotogrāfiju un video uzņemšana, kā arī multivides ziņojumu sūtīšana. Tele2 statistikas dati liecina, ka gada laikā datu pārraides apjoms Tele2 tīklā ir pieaudzis 4,5 reizes un gandrīz katrs ceturtais Tele2 un Zelta Zivtiņas klients lieto internetu telefonā.
Tehnoloģijas » Jaunumi
Mobilo internetu galvenokārt izmanto sociālajiem tīkliem un e-pastam
Vita Sirica, 16.03.2010. 12:18
Populārākais mobilā interneta izmantošanas veids ir sociālo tīklu, tādu kā draugiem.lv, facebook.com, twitter.com lietošana. Mobilais internets tiek izmantots arī e-pasta pārlūkošanai un nedaudz mazāk – ziņu portālu lasīšanai, liecina Tele2 veiktā Latvijas aktīvāko interneta lietotāju un blogeru aptauja, kas veikta ar mērķi izstrādāt optimālo mobilā interneta piedāvājumu.
Lasi vēl...