Sestdiena, 23.Novembris 2024. » Vārdadienas svin: Zigfrīda, Zigrīda, Zigrīds;

Samsung svin Full HD 3D LED televizoru globālo prezentāciju kopā ar “The Black Eyed Peas” mūziķiem un Džeimsu Kameronu

Laura Lasmane, 18.03.2010. 11:02

Samsung Electronics, daudzkārt apbalvotais patērētāju elektronikas novators, atzīmēja pirmo Full HD 3D LED televizoru nonākšanu pasaules tirgū ar īpašu “The Black Eyed Peas” mūziķu uzstāšanos Taimskvērā, Ņujorkā. Arī Avatar režisors Džeimss Kamerons, kurš ir bijis ļoti būtisks 3D satura attīstības virzītājs, pievienojās šīm svinībām. Pasākuma laikā Samsung izziņoja, ka “The Black Eyed Peas” populārās The E.N.D. pasaules koncerttūres video materiāls būs ekskluzīvi pieejams 3D formātā tieši Samsung produktu pircējiem.
Samsung svin Full HD 3D LED televizoru globālo prezentāciju kopā ar “The Black Eyed Peas” mūziķiem un Džeimsu Kameronu

Samsung Electronics 3D LED televizoru globālās prezentācijas svinības Taimskvērā 3D formātā filmēja Džeimsa Kamerona un Vina Peisa producentu kompānija Cameron/Pace, un šis video tika tiešsaistē pārraidīts portālā Dipdive.com, kas ir populārs dzīvesstila portāls par mūziku, mākslu, dažādām aktivitātēm un citām tēmām. Līdz ar “The Black Eyed Peas” pārsteiguma koncertu Taimskvērā Samsung Electronics aizsāka globālo kampaņu, lai kopā arī ar citviet pasaulē notiekošajiem prezentācijas pasākumiem un globālu TV reklāmas kampaņu pievērstu uzmanību Samsung līderpozīcijām 3D TV tehnoloģiju izstrādē. “The Black Eyed Peas” uzstāšanās video materiāls 3D formātā papildina pastāvīgi augošo 3D satura klāstu, kurā ietilpst arī visu laiku veiksmīgākā animācijas filmu sērija “Šreks”, ko radījusi kompānija DreamWorks Animation SKG un ko Samsung pirmo reizi piedāvās 3D Blu-ray formātā.

Šo dažādo industriju pārstāvju sadarbība apliecina patērētāju, elektronikas, mūzikas un satura organizāciju kopīgo apņemšanos ieviest 3D TV realitāti ikviena patērētāja mājoklī. Šī sadarbība simbolizē arī jaunas ēras sākumu mājas izklaides nozarē.

“Pagājušajā gadā Samsung radīja jaunu kategoriju mājas izklaides nozarē, iepazīstinot patērētājus ar LED televizoriem. Tagad mēs šajā kategorijā ieviešam papildu dimensiju, piedāvājot 3D LED televizorus,” sacīja Samsung Electronics Vizuālo ekrānu biznesa nodaļas prezidents Bo-Keuns Jūns. “3D ir kas vairāk par vienkārši revolucionāru tehnoloģiju – tā ir televīzijas nākotne, un mēs esam apņēmušies sniegt ikvienam patērētājam šo izcilo attēla baudījumu ar labāko iespējamo 3D satura attēla kvalitāti.”

“Mēs esam iepriecināti par iespēju palīdzēt prezentēt Samsung 3D LED televizorus un dāvāt grupas faniem ekskluzīvu iespēju izbaudīt mūsu priekšnesumu ne tikai Dipdive.com portālā, bet arī īpašajā 3D formātā,” sacīja mūziķis will.i.am no The Black Eyed Peas.

Samsung 2010.gada 3D televizoru klāstā ietilpst 7000., 8000., 9000.sērijas LED televizori, 750.sērijas LCD televizori, kā arī 7000. un 8000.sērijas plazmas televizori. Šomēnes ar 3D atbalstu jau ir pieejami 46” un 55” LED C7000 modeļi, kam tuvākajos mēnešos sekos arī pārējie 3D televizori.
   
Mārketings jaunā dimensijā

Samsung ir uzsācis vairāku dimensiju mārketinga kampaņu, lai visā pasaulē panāktu augstu atpazīstamību un ar dažādu reklāmu starpniecību, tai skaitā TV reklāmām, kas attēlotas klasiskajos divdimensiju televizoros, popularizētu 3D attēla baudīšanas iespējas.

Darbs tiek aizsākts ar unikālo The Black Eyed Peas pasaules koncerttūres The E.N.D. videoierakstu 3D formātā, kas tiks atskaņots tirdzniecības vietās un šī gada laikā piedāvāts arī 3D Blu-ray formātā komplektā ar Samsung 3D LED televizoriem.

Ņujorkā Samsung prezentēja arī savu 3D Cube instalāciju – milzīgu ekrānu, kas uzbūvēts no 36 55” LED 7000.sērijas 3D televizoriem – tas novietots ārpusē pie The Samsung Experience demonstrāciju telpas. Šis ir viens no vairākiem 3D Cube ekrāniem, ko kompānija uzbūvējusi, lai veicinātu Full HD 3D LED televizoru atpazīstamību visā pasaulē.

Kampaņas centrālais elements ir globālā TV reklāma, ko uzņēmis slavenais režisors Sems Brauns un kas attēlo 3D tehnoloģijas pārsteidzošās iespējas uz 2D formāta ekrāna. Reklāma tika uzņemta Buenosairesā un pie Iguasu ūdenskrituma Argentīnā, šim nolūkam bija nepieciešamas 10 filmēšanas dienas un liela apjoma inscenēšanas darbi.

Reklāmas visā pasaulē sāks pārraidīt marta beigās.

Par Samsung Electronics

Samsung Electronics Co., Ltd. ir globālais līderis pusvadītāju, telekomunikāciju, digitālo mediju un digitālās konverģences ražošanā; 2008.gadā uzņēmuma konsolidētie pārdošanas rādītāji bija 96 miljardi USD. Ar aptuveni 164 600 darbiniekiem 179 birojos 61 valstī, uzņēmums sastāv no divām galvenajām biznesa vienībām: Digitālo mediju un komunikāciju vienības un Komponentu vienības. Atzīts par vienu no pasaules ātrāk augošajiem zīmoliem, Samsung Electronics ir vadošais digitālo televizoru, atmiņas karšu, mobilo tālruņu un TFT-LCD produktu ražotājs. Papildu informācija atrodama www.samsung.com.

Lasi vēl...
» Autortiesības
Visas tiesības paturētas © EASYGET.LV 2006 - 2024
Portālā EASYGET.LV izvietotais materiāls ir pārpublicējams tikai ar EASYGET.LV atļauju. Atsevišķas fotogrāfijas ir atļauts pārpublicēt tās nemodificējot un ievieotjot atsauci uz EASYGET.LV