Šī gada februārī SIA Soon veica pētījumu Latvijas Tviterversa apskats. Pētījumā tika apkopoti dati par 21738 Tvitera lietotājiem no Latvijas (iekļaujot tikai latviski rakstošos) un tika secināts, ka tikai 9717 no tiem ir ierakstījuši ziņu pēdējo 20 dienu laikā un tikai 29% jeb 6088 ir uzskatāmi par aktīviem Tvitera lietotājiem. Par aktīvu lietotāju tiek uzskatīts cilvēks, kurš ir tviterojis 3 dienas vienā nedēļā pēdējo 3 mēnešu periodā. Pētījumā norādīts, ka 18% lietotāju nav publicējuši nevienu tvītu. Mēnesī Tviterim pievienojas vidēji 1700 jauni lietotāji no Latvijas un aktīvo Tvitera Latvijas komūnas kodolu veido žurnālisti, radio dīdžeji, reklāmas nozares pārstāvji un ar tehnoloģijām saistīti cilvēki.
Pētījuma līdzautors Ernests Štāls uzskata, ka Latvijā ne visiem ir jābūt Tviterī. Viņš atzīst, ka Tviterī ir ļoti maza (zem 10000 aktīvu lietotāju), bet specifiska auditorija, kur lielai daļai lietotāju ir savi mediji - lapas, mazi portāli, radio vai pat TV. Šinī vidē ir grūti komunicēt nišas saturu, jo pati auditorija ir niša. Ja pasaulē šeit var paņemt kādu nišu un atrast 20 000 potenciālus lietotājus, tad Latvijā tie varētu būt 20 cilvēki. Šādam apjomam atsevišķu Tviterstratēģiju neizstrādāsi.
Jānis Vanags, Air Baltic Corporation korporatīvo komunikāciju viceprezidents daloties ar pieredzi komunicējot Tviterī atzīst, ka Air Baltic ir viena no lielākajiem un straujāk augošajām Eiropas lidkompānijām sociālajos medijos, fanu un sekotāju ziņā lielāka par Lufthansa un British Airways. Pašlaik Tviterī Air Baltic ir ieguvis aptuveni 9000 sekotājus. Tviteri Air Baltic izmanto gan attiecību nostiprināšanai ar esošajiem klientiem, gan jaunu klientu piesaistīšanai.
Citu Latvijas uzņēmumu pieredzi par komunikāciju Tviterī lasiet vortālā 7guru.lv!
*Pārpublicējot informāciju, atsauce uz mārketinga komunikāciju un sabiedrisko attiecību vortālu www.7guru.lv obligāta.