Bite Latvija mārketinga menedžere Kristīne Britāne norāda: „Cilvēki rūpīgāk izvērtē savus tēriņus un uzmanīgāk seko piedāvājumiem tirgū, lai atrastu sev izdevīgāko piedāvājumu. Mēs priecājamies, ka liela klientu daļa izvēlas tieši Biti, pozitīvi novērtējot gan mūsu zemos tarifus, gan arī tīkla un apkalpošanas kvalitāti”.
Klientu skaits, kas 2010. gada pirmajā ceturksnī izvēlējās pāriet ar savu numuru pie cita operatora salīdzinājumā ar 2009. gada pirmo ceturksni ir pieaudzis par 55 %. Numuru pārnešanas jeb portācijas iespēja Latvijā pastāv jau no 2005. gada, bet priekšapmaksas karšu lietotāji savus numurus var pārnest kopš 2008. gada.
Telekomunikāciju operators Bite Latvija darbojas Latvijā jau 4 gadus un nodrošina augstas kvalitātes mobilos sakarus gan privātajiem, gan biznesa klientiem, kā arī piedāvā ērtu un izdevīgu priekšapmaksas karti BiFri, kas sniedz labākos priekšapmaksas tarifus Latvijā. Bites GSM tīkls ir pieejams vairāk nekā 97% Latvijas iedzīvotāju, savukārt Bites 3G tīkls pārklāj lielākās Latvijas pilsētas, nodrošinot lielisku iespēju izmantot ērtā un ātrā mobilā interneta priekšrocības. Vairākos 2009. gadā veiktos pētījumos Bite tikusi atzīta par uzņēmumu, kam ir visapmierinātākie klienti ne tikai Latvijā, bet visā Baltijas mērogā.