Bite Latvija mārketinga vadītāja Kristīne Britāne skaidro šo situāciju, norādot: „Cilvēki nemaina ieradumus, bet maina uzskatus. Īpaši tagad, kad ekonomiskā situācija ir ne tik stabila, svarīgāk par imidžu ir kļuvusi gudra izvēle, ko arī izdara tie, kas izvēlas mainīt operatoru, iegūstot labas kvalitātes pakalpojumus par zemu cenu.”
Tendence, ka pieaug priekšapmaksas karšu lietotāju skaits, kas maina operatoru, skaidrojama ar pēcapmaksas piedāvājumu, kas atbilst priekšapmaksas klientu vajadzībām un sniedz plašākas iespējas nekā priekšapmaksas kartes lietošana. Situācijā, kad nav jāmaksā ikmēneša pieslēguma maksa un arī savstarpējās sarunas Bites tīklā ir bez maksas, cilvēki, kas iepriekš vilcinājās pāriet uz pastāvīgo pieslēgumu, tagad to dara arvien biežāk.
Bite Latvija tarifu plāns „Bite Parunāsim!” sniedz skaidru piedāvājumu: iespēju cilvēkiem nemaksāt ikmēneša maksu, kā arī nodrošina bezmaksas sarunas visā Bites tīklā, kā arī zvanus uz citiem tīkliem tikai par 3 sant./min. Šis tarifu plāns ir izstrādāts, balstoties uz Bites klientu pētījumiem, un lielā interese par šo tarifu plānu liecina, ka iespēja izmantot pastāvīgo pieslēgumu, nemaksājot abonēšanas maksu, ir būtisks apsvērums, izvēloties iespēju mainīt operatoru.
Tehnoloģijas » Jaunumi
Priekšapmaksas karšu īpašnieki aktīvāk maina operatorus
Līga Mūrniece, 23.04.2010. 14:54
Bite Latvija eksperti, analizējot Datorikas institūta Divi (DI Divi) datus, secinājuši, ka pēdējā gada laikā pat 2,5 reizes pieaudzis to gadījumu skaits, kad priekšapmaksas karšu lietotāji maina operatorus, saglabājot savus numurus. Martā mainīt operatoru, saglabājot veco numuru, izvēlējās rekordliels cilvēku skaits - vairāk nekā 13 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, no kuriem 49,5 % izvēlējās pārnākt uz Bites tīklu.