Augstākā līmeņa partnerības statuss DEAC piešķirts tīkla infrastruktūras risinājumu (Networking Infrastructure Solutions Competency) kompetencē, SOA un biznesa procesu (SOA and Business Process Competency) kompetencē, Datu pārvaldīšanas risinājumu (Data Management Solutions Competency) kompetencē, Informācijas apstrādes (Information Worker Solutions Competency) kompetencē, mobilajām ierīcēm piemērotu risinājumu izstrādes (Mobility Solutions Competency), Hostinga risinājumu (Hosting Solutions Competency) kompetencē, apvienotu komunikācijas risinājumu (Unified Communications Solutions Competency) kopetencē, kā arī sistēmu pārvadīšanas (Systems Management Competency) kompetencē.
„Atkārtota Zelta partnerības statusa iegūšana liecina, ka esam uzticami un stabili partneri, kas klientiem piedāvā visprofesionālākos IT risinājumus sekmējot uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanu. Tas apliecina arī DEAC visaugstāko kompetences un zināšanu līmeni Microsoft tehnoloģiju jomā,” partnerības statusa atkārtotu iegūšanu komentē DEAC valdes priekšsēdētājs Andris Gailītis.
Microsoft Gold Certified Partner statuss un partnera kompetences tiek piešķirtas, ja uzņēmums izpilda noteiktas prasības attiecībā uz darbiniekiem, kas ir sertificēti un nokārtojuši atbilstošus eksāmenus darbā ar Microsoft tehnoloģijām, kā arī iesniedz klientu atsauksmes par realizētajiem produktiem un veic ieviesto produktu sertifikāciju.
DEAC pēc programmatūra kā pakalpojums (SaaS) modeļa piedāvā virkni uz Microsoft tehnoloģijām balstītus risinājumus, tai skaitā saziņas platformu MS Exchange, MS Windows Server, MS Windows Server Terminal Service, MS Office, kā arī MS SQL Server programmatūru, kas klientiem ļauj optimizēt uzņēmējdarbības vidi un izmaksas.
Par DEAC:
DEAC ir Eiropas datu centru operators. Kompānijas pamatdarbība ir orientēta uz datu centru un IT ārpakalpojumu sniegšanu Eirāzijas mērogā. DEAC datu centru (DC „Rīga” un DC „Grīziņkalns”) serveru telpu kopējā platība ir 1000 m2. Enerģijas nodrošinājuma shēmas līmenis ir līdz TIER IV, komunikāciju pieslēgumi nodrošina tiešo savienojumu ar visiem Krievijas reģioniem, t.sk. Maskavā (MSK-IX) un Sanktpēterburgā (SPB-IX), kā arī sasniedz tādus lielus Eiropas datu apmaiņas punktus kā Amsterdamas (AMS-IX), Frankfurtes (FDE-CIX), Londonas (LINX), Rīgas (LIX) un citu lielo pilsētu, kur ir interneta pieslēgums nepieciešamajā ātrumā.
Kompānijai DEAC uzticas vairāk kā 2000 klienti no 20 pasaules valstīm, piemēram, Lietuvas, Igaunijas, Krievijas, Ukrainas, Vācijas, Spānijas, Somijas, Šveices un Nīderlandes. Lielākie klienti ir Spānijas telekomunikāciju operators Telefonica, Danske Bank, UniCredit Bank, Latvijas Banka, Rietumu Banka, inbox.lv, one.lv, Elko Group, „DEPO DIY”, Microsoft Latvia, Philips Baltic, „TV3 Latvija”, “AAS Balva”, “Kvadra pak” u.c.
Kompānija „DEAC” ir izstrādājusi Latvijā populārāko skolvadības sistēmu e-klase.