Galvenie jautājumi, kas tika apspriesti konferences laikā bija mobilā marketinga attīstības potenciāls, tradicionālo mediju iespējas digitālajos medijos un recesija kā interneta mārketinga katalizators. Ar prezentācijām un pieredzi šajos jautājumos dalījās Eiropas vadošo aģentūru, portālu un reklāmdevēju pārstāvji. Kopīgi ar The Economist Online , Orange, Microsoft, Coca - Cola, Facebook un citu uzņēmumu pārstāvjiem ar prezentāciju uzstājās arī pašmāju aviokompānijas AirBaltic pārstāvis Tero Taskila un dalījās pieredzē par zīmola veidošanu sociālajos medijos.
Sīkāka informācija par konferenci http://www.internetcee.com/home.html .
Tehnoloģijas » Jaunumi
Varšavā noslēgusies 3. Starptautiskā konference „Internet CEE, 2010”
Ieva Knāķe, 28.05.2010. 10:53
25. un 26.maijā Varšavā norisinājās Gemius SA rīkotā 3. Starptautiskā konference „Internet CEE, 2010” , kura pulcēja Interneta nozares pārstāvjus no visas pasaule, lai diskutētu par Interneta tirgus tendencēm Centrālajā un Austrumu Eiropā.