"Sākoties vasarai, ikviens no mums vairāk laika cenšas pavadīt ārpus biroja. E-paraksts ir labs veids, kā uzņēmuma vadītājs datorā var parakstīt dokumentus, kaut vai sēžot zaļā pļavā. Nav nepieciešama nekāda pilnvara padotajiem, dokumentu nogādāšana un stāvēšana rindās. Arī e-paraksta iegāde ar kurjera palīdzību tagad būs iespējama ikvienā interesentam pieņemamā vietā,'' uzsver LVRTC Sertifikācijas pakalpojumu daļas vadītāja Zane Silgale.
DPD Latvija mārketinga un pārdošanas vadītājs Ainārs Gilis: „Mūsu pakalpojumi un īstenotie loģistikas risinājumi vienmēr ir bijuši orientēti uz to, lai klientiem vairāk laika atliktu savas pamatdarbības attīstībai un konkurētspējas stiprināšanai. Pakalpojums, ko nodrošināsim sadarbībā ar LVTRC, vēlreiz apliecina šo tendenci. Ietaupītais laiks e-paraksta iegādē un attiecīgi izmantošanā ir lielisks piemērs darba efektivitātes uzlabošanā."
Lai pieteiktos e-paraksta saņemšanai ar kurjeru, nepieciešams elektroniski aizpildīt un nosūtīt pieteikumu, kas atrodams mājaslapā www.e-me.lv, norādot, ka e-parakstu klients vēlas saņemt ar kurjerpastu. DPD sazināsies ar pieteikuma iesniedzēju un vienosies par pusēm pieņemamu tikšanās vietu un laiku. Kurjeram ierodoties, klientam būs jāparaksta iepriekš aizpildītais pieteikums, kā arī jāuzrāda pase.
1. jūnijā apritēs gads, kopš LVRTC ir oficiāli pārņēmis sertifikācijas pakalpojumu saistības no Latvijas Pasta. Lai veicinātu e-paraksta izmantošanu, LVRTC gada sākumā būtiski samazināja e-paraksta paku un laika zīmogu cenas: e-paraksta viedkartes var iegādāties, sākot no Ls 9,99 ar PVN.
Šobrīd LVRTC turpina darbu pie citiem jauniem projektiem, kas veicinās plašāku e-paraksta izmantošanu un būs pieejami klientiem jau drīzumā.