„Līdzšinējā sadarbība ar Dell ir bijusi ļoti veiksmīga. Esam ieguvuši gan oficiālā izplatītāja statusu (Dell Authorized Distributor), gan sertificētu partnerības apliecinājumu (Dell Enterprise Certified Architecture Partner). Jaunais statuss ir loģisks solis servisa uzlabošanas virzienā, jo datu centru operatora pakalpojumu kvalitāte lielā mērā ir atkarīga arī no tā, cik produktīva un cieša ir tā sadarbība ar iekārtu un programmatūru piegādātajiem," par partnerības statusu priekšrocībām stāsta DEAC valdes priekšsēdētājs Andris Gailītis.
Jāatzīmē, ka DASP statuss DEAC klientiem garantē arī vēl profesionālāku tehnisko speciālistu atbalstu, jo regulāra piedalīšanās Dell organizētās apmācībās ir obligāta partnerības prasība.
„Lai iegūtu Dell autorizētā servisa nodrošinātāja statusu, DEAC bija jāizpilda noteiktas DASP akreditācijas programmas prasības, kas attiecas gan uz uzņēmuma tehniskā personāla profesionālo kvalifikāciju (iegūti sertifikāti DCSE, ESF1 jomās, drīzumā ESF2), gan uzņēmumā notiekošajiem biznesa pārvaldības, rezerves daļu loģistikas un klientu apkalpošanas procesiem," par jauniegūto Dell partnerības statusu, piebilst A. Gailītis.