Piektdiena, 01.Novembris 2024. » Vārdadienas svin: Ikars;

Latvijas uzņēmumi atzinīgi vērtē "Microsoft Dynamics CRM"

Gunta Līne, 10.08.2010. 17:11

Divas neatkarīgas tirgus izpētes kompānijas - Gartner, Inc. un Forrester Research, Inc. - vienlaicīgi atzinušas Microsoft Dynamics CRM par līderi starp klientu attiecību vadības risinājumiem. Forrester atzinis Microsoft Dynamics CRM par elastīgāko klientu attiecību vadības risinājumu, savukārt, Gartner - par vadošo šajā programmatūras segmentā.

"Mēs cenšamies radīt inovatīvu produktu, kas palīdzētu klientiem gūt maksimālu atdevi no savām investīcijām klientu attiecību vadībā. Šī gada beigās mēs laidīsim tirgū Microsoft Dynamics CRM 2011, kas gan kvalitātes, gan produktivitātes ziņā būs krietni pārāks par līdz šim radītajām versijām. Jaunā versija nodrošinās zemas kopējās lietošanas izmaksas (ieviešanas un lietošanas izmaksas); programma būs savietojama ne tikai ar datorā instalētām programmām, piemēram, Outlook, bet arī ar, t.s., mākonī bāzētām, piemēram, SharePoint," norāda Breds Vilsons (Brad Wilson), Microsoft Dynamics CRM produktu vadītājs.

Microsoft Dynamics - populārs arī starp Latvijas uzņēmumiem

Arī Latvijā, tāpat kā citur pasaulē, vērojams augošs pieprasījums pēc Microsoft Dynamics CRM. Saskaņā ar Borisa Prudčenko, Columbus IT Partner izpilddirektora, teikto, pieprasījums pēc šī klientu attiecību vadības risinājuma šogad, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, ir divkāršojies. "Šī programmatūra ļauj ātri un vienkārši veikt izmaiņas atbilstoši tirgus situācijas un uzņēmuma darbības izmaiņām. Lietotāji atzinīgi novērtē programmas funkcionalitāti, lietošanas ērtumu un savietojamību ar Microsoft Office produktiem un citiem IT risinājumiem," saka Boriss Prudčenko.

"Klientu attiecību vadības risinājumu mērķis ir veidot un uzturēt ar klientiem saistītus biznesa procesus. Sistēmā var ietvert ne tikai vienu vai dažas uzņēmuma nodaļas, bet visu uzņēmumu un pat tā partnerus. Sistēmas lietotāji var vieglāk apkopot informāciju par saviem klientiem, uzglabāt komercpiedāvājumus, kā arī sekot uzņēmuma darbinieku darba kvalitātei. Mainoties pārdošanas speciālistiem, visu informāciju var viegli nodot jaunajam darbiniekam," uzsver IT kompānijas Microsoft Latvia vadītāja Daiga Trumpe.

Gartner pētījums novērtē veiktspēju

Gartner metodoloģija (Gartner's Sales Force Automation Magic Quadrant) novērtē programmatūras veiktspēju un kopējo produkta vīziju. Novērtējuma kritēriji ietver produkta / pakalpojuma kopējo veiktspēju, pārdošanas rādītājus, cenu, klientu pieredzi, stratēģiju produkta virzībai tirgū, biznesa modeli, inovāciju, produkta ģeogrāfisko virzību. Microsoft Dynamics CRM ir atzīts par vienu no vadošajiem risinājumiem, kas palīdz uzņēmumu augstākajai vadībai sasniegt biznesa mērķus.

Forrester pētījums akcentē elastību

Lai novērtētu klientu servisa risinājumu tirgū un salīdzinātu dažādu ražotāju piedāvājumu, Forrester novērtēja vadošo CRM risinājumu klientu servisa stiprās un vājās puses, balstoties uz 196 kritērijiem trīs lielās kategorijās - pašreizējais piedāvājums, stratēģija un klātbūtne tirgū. "Microsoft Dynamics CRM unikālā īpašība ir tā elastība, kas ļauj biznesa vadības sistēmas integrēt ar esošo programmatūru, analītikas un grāmatvedības sistēmām," norāda Viljams Bands (William Band), Forrester Research, Inc. viceprezidents un vadošais analītiķis, un Džeimss Kobielus (James Kobielus), Forrester Research vecākais analītiķis.

Gartner Sales Force Automation Magic Quadrant un Forrester Wave™ pētījumu "CRM Suites Customer Service Solutions, Q3 2010 (July 2010)" rezultāti pieejami http://www.microsoft.com/presspass/itanalyst/docs/07-19-10CRM.PDF.

Vairāk par Microsoft Dynamics CRM: http://www.microsoft.com/latvija/businessportal/products/dynamics/crm/overview.mspx, http://www.microsoft.com/dynamics, http://www.twitter.com/msdynamicscrm, http://www.twitter.com/msdyncomm.

Par Microsoft Latvia

Microsoft Latvia izveidots 1999. gadā kā Microsoft pārstāvniecība Baltijas valstīs. Microsoft Latvia profesionāļi jau vairāk kā desmit gadu garumā nodrošina partneru atbalstu, servisu un risinājumu izstrādi, kā arī mārketinga kampaņas. Microsoft Latvijā ir 69 zelta sertificētie partneri. Uzņēmums 10 gadu laikā dažādu sabiedrības labuma projektu īstenošanā investējis, ziedojis naudu un programmatūru vairāku desmitu miljonu ASV dolāru apjomā.

Par Microsoft

Dibināta 1975.gadā, Microsoft (Nasdaq "MSFT") ir programmu, pakalpojumu un Interneta tehnoloģiju pasaules līdere personālajā un biznesa skaitļošanā. Kompānija piedāvā plašu produktu un pakalpojumu klāstu, kas radīti, lai lietotāji varētu izmantot programmas jebkurā laikā, vietā un iekārtā.

» Autortiesības
Visas tiesības paturētas © EASYGET.LV 2006 - 2024
Portālā EASYGET.LV izvietotais materiāls ir pārpublicējams tikai ar EASYGET.LV atļauju. Atsevišķas fotogrāfijas ir atļauts pārpublicēt tās nemodificējot un ievieotjot atsauci uz EASYGET.LV