„Tele2 filosofija un vērtības ir izaicināt stagnējošus tirgus, nodrošinot konkurējošus piedāvājumus un piedāvājot Tele2 klientiem labāko darījumu. Tā kā vēsturisko uzziņu pakalpojumu sniedzēju izcenojumi pēdējos gados ir vienīgi palielinājušies, Tele2 sadarbībā ar Transcom Worldwide ir spējuši izaicināt vispārējo tendenci un nodrošināt uzziņu pakalpojumam augstu efektivitāti un ļoti demokrātisku cenu. Esam izveidojuši jaunu, augstas kvalitātes uzziņu dienestu, kas pieejams Tele2 klientiem, zvanot uz numuru 8811," stāsta Tele2 produktu direktors Didzis Solims.
Pakalpojumu nodrošina Transcom Worldwide. Uzņēmuma 8 gadu pieredze Latvijā un ievērojami sasniegumi Tele2 klientu apkalpošanā ir garants jaunā uzziņu dienesta kvalitātei. Turklāt augsta uzziņu pakalpojuma kvalitāte par labāko cenu ir jaunā dienesta prioritāte.
„Mums ir pārliecība, ka sasniegsim izvirzīto mērķi, jo Transcom Worldwide Latvijā strādā eksperti ar daudzu gadu pieredzi šajā jomā un tiek izmantota kvalitatīva informatīvā datu bāze sadarbībā ar Latvijas Tālruni. Priecājos, ka jaunā pakalpojuma ieviešana ir palīdzējusi radīt arī jaunas darba vietas mūsu valstī," uzsver D.Solims.
Daudzi uzziņu pakalpojumu lietotāji nezina, ka ir uzziņu dienesti, kuriem zvanot ir jāmaksā par katru sekundi, kamēr gaida atbildi un tiek atskaņots teksts, ka pašlaik neviens operators nav pieejams vai kāds līdzīgs. Turklāt dažiem uzziņu dienestiem tarifs par minūti zvanam uz uzziņu dienestu ir tāds pats, pēc kāda klients tiek tarificēts, ja saruna tiek savienota ar meklēto numuru. Turpretīm, zvanot uz 8811, pirmās 20 izsaukuma signāla sekundes, kamēr zvans gaida rindā, ir par brīvu. Savienotajiem zvaniem ar meklēto numuru tarifs ir tikai 0,15 Ls/min.
„Uzziņu pakalpojumu tirgū līdz šim bija vērojama zema konkurence, kur gandrīz visus zvanus apkalpoja viens pakalpojuma sniedzējs. Līdz ar zemo konkurenci bija ne tikai augstas uzziņu pakalpojumu cenas, bet arī paši pakalpojumi bija patērētājiem nedraudzīgi, jo patērētājs maksā augsto minūtes maksu gan par rindā gaidīšanas laiku pirms savienojuma ar operatoru, gan par katru minūti pēc tam, kad operators savieno zvanītāju ar meklēto numuru. Tā rezultātā klienta rēķins varēja palielināties pat par 10 latiem," skaidro Didzis Solims, Tele2 produktu direktors.
8811 uzziņu dienests piedāvā klientiem zemaku tarifu nekā citi līdzīgie uzziņu pakalpojumu sniedzēji. Tele2 klientiem zvans izmaksās tikai Ls 0,20 par savienojumu un Ls 0,15 par sarunas minūti. Zvanot uz uzziņu dienestu 8811, klientiem netiks piestādīta maksa par pirmajām 20 sekundēm, kamēr tiek gaidīts savienojums ar operatoru. Zelta Zivtiņas lietotājiem, ņemot vērā atjaunošanas karšu bonusus, faktiskais uzziņu dienesta tarifs ir vēl izdevīgāks. Piemēram, izmantojot atjaunošanas karti ar nominālu Ls 2,95 (kopējais saņemtā kredīta apjoms Ls 4,50), faktiskais tarifs, zvanot uz uzziņu dienestu 8811, ir Ls 0,16 par savienojumu un Ls 0,10 par minūti. Savienojuma maksa un maksa par sarunu tiks aprēķināta sākot ar 21.sekundi, uzsākoties automātiskā atbildētāja teksta atskaņošanai vai brīdī, kad klients tiek savienots ar operatoru. Interesējošo informāciju klienti varēs saņemt sarunas laikā ar operatoru vai īsziņas veidā, ko operators nosūtīs klientam pēc zvana.
„Mums ir svarīgi, ka Tele2 klientiem ir iespēja izvēlēties kvalitatīvus, piemērotus un izdevīgus pakalpojumus, kas viņus apmierina un par kādiem viņi ir gatavi maksāt demokrātisku cenu. Tas ir labākā darījuma pamatprincips. Mēs paredzam, ka jaunajam uzziņu dienestam būs daudz apmierinātu lietotāju," papildina D.Solims.
Zvanot uz 8811 var noskaidrot visdažādāko informāciju – uzziņas par uzņēmumu kontaktiem un darba laikiem, informāciju par sabiedriska transporta izmantošanas iespējām, sameklēt interesējošo vietu Latvijā un saplānot maršrutu, saņemt informāciju par pasākumiem, kino seansiem, koncertiem un daudz ko citu.
Plašāka informācija par uzziņu dienestu 8811 ir pieejama Tele2 mājas lapā www.tele2.lv