„Mainoties ekonomiskajai situācijai valstī, mainījās arī iedzīvotāju paradumi. Ja vēl pirms dažiem gadiem liela daļa iedzīvotāju savus atvaļinājumus izvēlējās pavadīt ārpus Latvijas – siltajās zemēs, tad pāris pēdējos gadus šī situācija ir mainījusies. Viens no iemesliem ir cilvēku finansiālās iespējas, kas, sarūkot darba samaksai, ir pazeminājušās, kā arī šovasar mobilā interneta tirgu ietekmēja neparasti siltais laiks, kas bija līdzvērtīgs silto zemju klimata apstākļiem un iedzīvotājus mudināja atvaļinājumu pavadīt tepat - Latvijā," R. Peļņa skaidro mobilā interneta klientu skaita pieaugumu. „Tāpēc šovasar, līdz ar vasarnīcas un atpūtas braucienu sezonu, pieprasījums pēc mobilā interneta strauji auga."
Triatel aktīvu darbību vasaras atpūtniekiem Latvijā izvērsa jau 2008. gadā, kad krīzes ietekmē mainījās cilvēku atvaļinājuma paradumi. Tā kā līdz tam brīdim interneta tirgus bija strauji attīstījies un tas bija kļuvis ne tikai par darba instrumentu, bet pakāpeniski pārtapa par nepieciešamību līdzīgi kā televizors vai mobilais telefons, uzņēmums izstrādāja īpašu piedāvājumu vasaras atpūtniekiem Latvijā.
„Trīs gadu laikā pakalpojums ir pilnībā sevi pierādījis. Visu šo laiku vasaras sezonas mobilā interneta lietotāju skaits ir konstanti audzis. Mūsu aprēķini liecina, ka vidēji vasaras interneta pieslēgums tiek izmantots no diviem līdz trim mēnešiem, tomēr aizvien vairāk klientu, kas izmēģinājuši mobilā interneta iespējas, izvēlas pastāvīgu pieslēgumu," norāda R. Peļņa, uzsvērdams, ka šovasar aptuveni 40% no vasaras interneta lietotājiem noslēdza vienošanos ar Triatel par pastāvīgu mobilā interneta pieslēgumu.
Triatel mobilā interneta tīkls pārklāj 98% Latvijas teritorijas. Tas šobrīd ir plašākais šāda veida tīkls valstī.
„Triatel" ir trešās paaudzes (3G) telekomunikāciju operators Baltijā, kas vairāk nekā 10 gadus klientiem Latvijā piedāvā biznesa klases bezvadu sakaru risinājumus, nodrošinot mobilos telefonsakarus, fiksētos telefonsakarus un bezvadu internetu. Uzņēmums pilnībā pieder vietējiem akcionāriem.