Par pamatu 10 miljonus dolāru vērtā kontrakta laušanai ir kalpojusi Stīva Džobsa uzvedība, kurš ir pārāk centies kontrolēt reklāmas izstrādes gaitu un trīs reizes noraidījis Adidas radošās koncepcijas. Papildus ļoti drakoniskai reklāmas tapšanas procesa kontrolei nav arī bijis nekādas informācijas par to, kur reklāma tiek demonstrēta, un nebija arī pieejami programmu instrumenti, lai ar reklāmu varētu strādāt citu kompāniju programmētāji. Apple gan sola reklāmu sagatavošanas procesu padarīt caurspīdīgāku, bet kā izskatās, tad tas jau ir par vēlu, jo vairākiem reklāmdevējiem jau ir apnicis auklēties ar Stīva Džobsa kaprīzēm. Vēl viens lielais reklāmdevējs, kurš lauzis līgumu ar Apple pēc Wall Street Journal informācijas ir kompānija Chanel. Un saprotams, kā vienmēr, Apple šo informāciju nekādi nekomentē.
Tehnoloģijas » Jaunumi
Adidas lauž reklāmas kontraktu ar Apple, Stīva Džobsa uzvedības dēļ
ZParks, 05.10.2010. 16:16
Interneta resurss Silicon Alley Insider ar atsauci uz diviem Apple augstākā līmeņa menedžeriem ziņo, ka viens no lielākajiem pasaulē sporta apģērbu ražotājiem Adidas ir lauzis līgumu par reklāmas izvietošanu Apple iAd mobilajā reklāmas tīklā.
Lasi vēl...