Izklaidējošās un izglītojošās spēles „Dižā Baltijas apceļošana 2010" ietvaros no 1.maija līdz 30.septembrim iedzīvotāji tika aicināti apskatīt dažādus Baltijas valstu tūrisma objektus, katrā valstī 10 – kopā 30 aizraujoši muzeji, skaisti dabasskati vai vēsturiskas vietas un atrakcijas.
Pēc Tūrisma attīstības valsts aģentūras pārstāves Maijas Počas teiktā, ceļojumu spēle „Dižā Baltijas apceļošana 2010" bija jau ceturtais šāda veida pasākums. „Mūsu mērķis ir popularizēt Baltijas valstu iekšējo tūrismu un atklāt, ka ir vērts apskatīt kaimiņvalstis un savu valsti. Paradoksāli ir tas, ka daudz ceļojuši cilvēki daudz vairāk zina par tālu valstu apskates objektiem nekā par savā valstī vai kaimiņos esošajiem," skaidro Poča.
Ceļojumu spēles dalībnieku uzdevums bija iemūžināt sevi kādā no šīm vietām, un starp fotogrāfiju iesūtītājiem tika izlozētas vairākas balvas atpūtai un ceļošanai.
No 2008 oficiāli reģistrētajiem dalībniekiem 31 bija apciemojis visas 30 apskates vietas. Galvenā balva tika izlozēta starp 97 dalībniekiem. Veiksme izlozē uzsmaidīja arī latviešiem: Voldemārs Simsons (kopā apmeklētas 18 vietas), Žanete Ceļmalniece (kopā apmeklētas 30 vietas) un Mētra Karitāne (kopā apmeklētas 30 vietas). Viņi visi saņēma balvas Baltijas valstīs.
Galvenā atbalstītāja „Air Baltic" pārstāvis Jānis Vanags uzskata, ka viņi labprāt šādu kampaņu rīkotu atkārtoti. „Tā Baltijas iedzīvotājiem ir lieliska iespēja iepazīt gan savu zemi, gan kaimiņvalstis. Pateicoties ceļojumu spēlei „Dižā Baltijas apceļošana", var dalīties savā pieredzē arī ar citiem interesentiem. Ar šī projekta palīdzību Igaunija, Latvija un Lietuva iegūst vairākus tūkstošus ziņnešu, kas stāsta par apciemotajām zemēm un tur esošajām aizraujošajām vietām," atzīst J.Vanags. „AirBaltic" piešķira galveno balvu – lidojumu uz kādu no „AirBaltic" galamērķiem 2 personām, kā arī Baltijas mēroga balvas.
Kopumā projekta lapu www.greatbaltic.eu apmeklēja un ar nezināmajām vietām iepazinās vairāk nekā 125 000 unikālo apmeklētāju, kas ir lielākais skaits šo četru gadu laikā. Visvairāk interesentu bija no Lietuvas (vairāk nekā 60 000), kam seko Latvija (38 000 interesentu) un Igaunija (17 000 interesentu). Līdz ar to kopumā kampaņas rezultāti tiek vērtēti pozitīvi un tās mērķus ir izdevies sasniegt.
Ceļojumu spēli „Dižā Baltijas apceļošana" kopīgi rīko Igaunijas Tūrisma padome, Lietuvas Ekonomikas ministrijas Tūrisma departaments un Latvijas Tūrisma attīstības valsts aģentūra. Šogad atbalstītāji bija gan Ventspils pilsēta, gan Vidzemes tūrisma asociācija un viesnīca „Annas Hotel", kā arī „Gaisabaloni", „Jūraslaivas", „Gandrs" u.c. uzņēmēji, kas atsaucās aicinājumam atbalstīt šo akciju.