„Neatkarīgs uzņēmuma darbības novērtējums apstiprina mūsu produkcijas konkurētspēju pasaules tirgū un izvēlētās investīciju stratēģijas efektivitāti," saka Kaspersky Lab izpilddirektors Jevgeņijs Bujakins. „Joprojām uzņēmuma galvenais mērķis ir tirgus daļas palielināšana, un mēs esam dziļi pārliecināti, ka situācija mūsu nozarē joprojām ir ļoti labvēlīga Kaspersky Lab. Mēs domājam, ka 2010. gada rezultāti parādīs, ka esam nozares līderu pirmajā trijniekā vismaz sadzīves lietotāju segmentā un mūsu tirgus daļa ir palielinājusies līdz 7%."
Saskaņā ar IDC datiem, 2009. gadā Kaspersky Lab ieņēmumi Endpoint Security tirgū bija 380 miljoni ASV dolāru. Pārskata periodā ieņēmumu apjoms no individuālai lietošanai domāto izstrādājumu pārdošanas ir pieaudzis par 56,3%, bet no uzņēmumiem domāto risinājumu pārdošanas – par 24%, ievērojami pārsniedzot nozares vidējo rādītāju. Kaspersky Lab izstrādājumi aizsargā datorus un mobilās ierīces vairāk nekā 300 miljoniem lietotāju visā pasaulē.
Par uzņēmumu IDC
IDC ir vadošais informācijas un konsultāciju pakalpojumu sniedzējs, kā arī pasākumu rīkotājs informācijas tehnoloģiju, telekomunikācijas un plaša patēriņa tehnikas tirgū. IDC palīdz IT speciālistiem, uzņēmumu vadītājiem un investoriem pieņemt pamatotus lēmumus par tehnikas iepirkumiem un uzņēmējdarbības stratēģijas izvēli. Vairāk nekā tūkstoš IDC analītiķu 110 valstīs pēta nozares tehnoloģijas, tendences un iespējas pasaules, reģionālajā un vietējā līmenī. Jau vairāk nekā 45 gadus IDC zināšanas palīdz uzņēmuma klientiem risināt svarīgus biznesa uzdevumus. IDC ir IDG – IT izdevumu, pētniecības un specializēto pasākumu pasaules tirgus līdera – meitas uzņēmums. Vairāk par IDC var uzzināt mājaslapā www.idc.com.
Papildu informācija:
www.kaspersky.com