"Samsung mērķtiecīgi turpina īstenot dažādas aktivitātes Twitter.com, Facebook.com un Draugiem.lv vidēs, sniedzot interesantu saturu saviem sekotājiem. Tostarp komunikācija sociālajos tīklos ļauj īstenot operatīvu atgriezenisko saiti ar mūsu produktu lietotājiem, gan uzklausot viņu vēlmes, gan sniedzot atbildes uz dažādiem jautājumiem," atzina Andrejs Teteris, Samsung Electronics Baltics mārketinga komunikāciju speciālists. "Novembrī mūsu panākumus veicināja vērienīgā Twibbon kampaņa Dzīvei jāturpinās, kuras laikā vairāk nekā 6500 Twitter lietotāju savam profila attēlam pievienoja rozā lentīti, tādējādi atbalstot krūts vēža pacientus. Tomēr arī decembrī, jau pēc šīs kampaņas noslēguma, nav mazinājusies sekotāju interese, kas ļauj secināt, ka Samsung iet pareizajā virzienā".
„Manuprāt, Samsung ir izveidojis stabilu reputāciju par sevi kā elektropreču ražotāju ārpus sociālo tīklu robežām, un tas, ka, nekļūstot uzmācīgiem – kas ir ļoti būtiski, ir sasniegts labs rādītājs interneta komunikācijā, nonākot Twitter ietekmes topa augšgalā, ir pozitīvi un veiksmīgi vērtējams sasniegums," stāsta Latvijas telekomunikāciju un IT nozares eksperts Juris Kaža.
Der atzīmēt, ka oktobrī Samsung vēl nebija pat topa piecdesmitniekā, bet jau novembrī izpelnījās atzinību par līdz šim veiksmīgāko sociālo kampaņu Latvijas Twitter vidē. Par ietekmīgāko Twitter zīmolu decembrī ir atzīts žurnāla IR konts, savukārt topa trijnieku noslēdz Radio101.
Topu iespējams apskatīt interneta vietnē http://www.zimolutops.lv/zimoli-twitteri.