"Globālais TV tirgus ir nonācis vēl vienas pārmaiņu jūras vidū, jo Smart TV piedāvā jaunu veidu šovu, filmu un tiešsaistes satura vērošanai — tikai ar vienas pogas palīdzību," uzsvēra LG Electronics Home Entertainment Company prezidents un izpilddirektors Haviss Kvons (Havis Kwon). "LG TV biznesa dzinējspēks ir jaunrade, un mēs esam pārliecināti, ka 2011. gadā varam ieņemt vadošo vietu gan Smart TV, gan 3D TV segmentos."
LG Smart TV pamatkoncepcija "Point, Click, Control, Simply Smarter" padara šī televizora izmantošanu vienkāršāku un saprotamāku jebkuram lietotājam. Arī mājas panelis (Home Dashboard) un Magic Motion tālvadība ir vienkāršās izmantošanas papildinājumi, turklāt ar to palīdzību ir ļoti vienkārši piekļūt tiešsaistes saturam, kā arī lejupielādēt un izmantot LG lietojumprogrammas. Turklāt Smart Share ir LG unikālā satura koplietošanas funkcija, kas darbojas ar USB, DLNA un Media Link savienojumiem, tādējādi atvieglojot satura pārsūtīšanu no jebkuras saderīgas digitālās ierīces uz TV. Pateicoties Smart Share, lietotāji var izmantot arī N-Screen priekšrocības, kas ļauj izvēlēties skatīšanās vidi.
LG saredz, ka CINEMA 3D™ TV veidos divas trešdaļas no uzņēmuma 3D TV pārdošanas apjoma jau tuvākajā nākotnē. Pateicoties Film Patterned Retarder (FPR) tehnoloģijai, CINEMA 3D™ TV palīdz uzlabot attēlu nodalīšanu kreisajai un labajai acij, lai skatītājiem nodrošinātu patiesi izcilu 3D attēlu bez miglas un ņirboņas, kā arī plašu skata leņķi. Turklāt CINEMA 3D™ TV nav nepieciešamas dārgas brilles, kas darbojas ar akumulatoru. CINEMA 3D™ TV brillēm ir tāda attēla spilgtuma un skaidrība, kas nav salīdzināmi ne ar vienu kinoteātri. Turklāt tās ļauj skatītājiem ērtāk baudīt 3D attēlu ģimenes un draugu lokā.
LG plāno turpmāk nostiprināt savu augstākā un vidējā līmeņa piedāvājuma LED TV, kā arī multivizuālo plazmas 3D TV un plazmas TV ar vismaz 50 collu lieliem ekrāniem.