Spēle ir pirmais mēģinājums interaktīvi, saprotami un saistoši, izmantojot jaunākās tehnoloģijas, iepazīstināt bērnus ar LNB projektu – Gaismas pili un Gaismas tīklu. Datorspēle rada iespēju izglītot un ieinteresēt jauno paaudzi par latviešu folkloru un dažādos laikos rakstīto latviešu autoru literatūru bērniem. Spēle paredzēta pamatskolas bērniem no 6 līdz 15 gadiem, taču būs interesanta jebkura vecuma spēlētājiem.
Datorspēles projekta idejas autors un pasūtītājs ir LNB Atbalsta biedrība, un tā tapusi ar Lattelecom atbalstu. Spēles izveidi atbalstījis arī Valsts Kultūrkapitāla fonds, UNESCO, Kultūras ministrija un Pasaules Brīvo Latviešu apvienība. Datorspēles projekta vadītājs ir producents Bruno Aščuks, scenārija autore – Nora Ikstena, programmēšanas grupas vadītājs – Raimonds Ūdris, autors / mākslinieks – Harijs Brants un mākslinieki Egils Mednis un Indulis Gailāns.
Datorspēles sižeta pamatā ir mūžīgais stāsts par ļauno un labo spēku cīņu. Tikai šoreiz cīņas arēna ir bibliotēka – iecerētā Gaismas pils, kurā spēles galvenais varonis – Skolnieks - ierodas, lai saņemtu literatūru. Taču bibliotēku ir apsēduši mošķi, kuri uzlauzuši Dainu skapi un izmētājuši lapiņas ar tautasdziesmu pierakstiem. Nozudušo lapiņu atrašana ir viens no galvenajiem spēlētāja uzdevumiem. Ejot cauri bibliotēkai, spēlētājam jāveic dažādi atjautības uzdevumi, parādot loģiskās domāšanas spējas un satiekot tādus latviešu literatūras varoņus kā Lāčplēsi, Sīkstuli, Gudro Ansi, Raini un Čaku. Spēlē darbojas arī Uzziņu dienesta 1188 operatore – Princese –, kurai var lūgt palīdzību, izpildot uzdevumus.