Aģentūra norāda, ka 2009. gadā Kaspersky Lab atradās ceturtajā pozīcijā mājas lietotāju segmentā ar 7% lielu tirgus daļu. 2010. gadā uzņēmuma apgrozījums šajā segmentā pieaudzis par 42%, ļaujot ieņemt stabilu vietu pirmajā trijniekā. Analītiķi atzīmē uzņēmuma straujo attīstību – kopš 2008. gada Kaspersky Lab tirgus daļa šajā segmentā ir palielinājusies par 7%, ievērojami apsteidzot uzņēmuma lielāko konkurentu pieauguma tempus.
Aģentūra publicējusi pētījuma rezultātus arī par IT drošības korporatīvo lietotāju pasaules tirgu, kurā Kaspersky Lab pašlaik ir piektais lielākais dalībnieks. Saskaņā ar pārskatu, 2010. gadā uzņēmums ir sasniedzis vienus no augstākajiem apgrozījuma pieauguma tempiem (+30%) un tam ir labas turpmākās izaugsmes izredzes šajā segmentā arī nākotnē.
«Pozīciju nostiprināšanos tirgū un pastāvīgo izaugsmi nosaka vairāki faktori – produkcijas augstā kvalitāte, augstais apdraudējumu atklāšanas līmenis, kā arī lietotāju apkalpošanas augstā kvalitāte,» sacīja Kaspersky Lab ģenerāldirektors un līdzdibinātājs Jevgeņijs Kasperskis. «Investīcijas šajās darbības jomās nodrošina Kaspersky Lab nepārtrauktu izaugsmi un tirgus daļas pieaugumu, ko apstiprina pasaules vadošās analītiskās aģentūras. Trešie patērētāju tirgū – tas mums ir liels panākums, taču mēs neapstāsimies pie sasniegtā un turpināsim iekarot tirgu.»
Papildu informācija:
www.kaspersky.lv