Tā tieši Burson-Marsteller paziņoja, ka Google neatļauti vācot informāciju par lietotājiem. Bet patiesībā runa ir par cīņu interneta reklāmas laukā. Google izmanto informāciju no servisa Google Social Circle, kurš to saņem tieši no Facebook. Un tāpēc Google spēj interneta konkrētam lietotājam virzīto reklāmu padarīt daudz efektīvāku. Izskatās, ka šis karš ir tikai sācies, un kas mūs sagaida nākotnē, to mēs varam tikai minēt.
Tehnoloģijas » Jaunumi
Kašķis starp Facebook un Google pieņemas spēkā
zparks.lv, 13.05.2011. 13:58
Jau ilgāku laiku norisinās savstarpējiem apvainojumiem bagāta cīņa starp Facebook un Google. Nu kļuvis zināms, ka Facebook ir nolīguši PR aģentūru Burson-Marsteller, lai tā speciāli publicētu negatīvu informāciju par Google.
Lasi vēl...