Kompānija šādu klientu aktīvu pieplūdumu lielā mērā skaidro ar jaunā izmaksu kontroles pakalpojuma piedāvāšanu, kas ļoti pieprasīts ir kļuvis arī esošo klientu vidū. Cilvēki ļoti novērtē iespēju kontrolēt savas izmaksas un būt noteicējiem pār saviem tēriņiem. Tas arī sniedz drošības sajūtu, kas ir ļoti svarīgi.
Fakti īsumā:
Jūlijā 59% no visiem tiem cilvēkiem, kas mainīja operatoru saglabājot savu esošo numuru, izvēlējās Biti („Datorikas institūts Divi" apkopotie dati)
Aktīvāki nekā jebkad agrāk ir kļuvuši pēcapmaksas klienti, kas nāk uz Biti. Jūlijā 68% no pieslēguma klientiem, kas mainīja operatoru, nāca uz Biti
Jauno klientu vidū populārākais tarifu plāns ir „BITE 3,5", kas 3,50 Ls mēnešmaksā iekļauj 350 min zvaniem uz jebkuru tīklu, internetu telefonā un īsziņas.