Pirmajā "Google" desmitniekā ir četri sociālās komunikācijas portāli, tostarp augstāko pozīciju - otro vietu - ieņēma "Webkinz" - plīša rotaļlieta, ar kuru var reģistrēties internetā un pēc tam "dzīvot" virtuālā pasaulē.
Savukārt trešajā pozīcijā ierindojās slavenību jaunumu lapa TMZ, aiz kuras seko rotaļlietu transformeru vietne. Transformējamo spēlmantiņu popularitāte daļēji izskaidrojama ar filmas "Transformers" iznākšanu uz lielajiem ekrāniem ar attiecīgu nosaukumu, un tās galvenie tēli ir par automašīnām pārvērtušies ļaunie un labie roboti.
"Pastāv liela interese par slavenību kultūru, televīziju un filmām," norādīja "Google" pārstāve Marisa Mejere.
Videofailu apmaiņas vietne "YouTube" ieņēma piekto vietu "Google" meklējumu sarakstā, bet sestajā un septītajā vietā ierindojās divas sabiedriskās komunikācijas vietnes - attiecīgi bērnu "Club Penguin" un "MySpace", aiz kurām seko televīzijas seriāla "Heroes" lapa un komunikācijas portāls "Facebook". Desmitnieku slēdz bijusī "Playboy" modele Anna Nikola Smita.
Vienlaikus "Google" apkopoja sarakstu ar atslēgvārdiem, kuru meklēšanas biežums audzis visstraujāk. Arī šī saraksta virsotnē ir "iPhone".
Jau vēstīts, ka "iPhone" patlaban ir visprogresīvākais mobilais tālrunis. Tas ir aprīkots ar skārienjutīgu ekrānu un mūzikas atskaņotāju "iPod", kā arī ar astoņu gigabaitu atmiņu. Telefonu ir iespējams pievienot internetam, izmantojot "Wi-Fi" bezvadu tehnoloģiju, kā arī pieslēgt citām ierīcēm caur "Bluetooth".
"iPhone" tiek tirgots Vācijā, Lielbritānijā, Francijā un ASV.
Kā ziņots, "Google Inc." šā gada trešajā ceturksnī strādāja ar rekordlielu apgrozījumu - 4,23 miljardu dolāru (divu miljardu latu) apmērā, kas ir par 57% vairāk nekā pagājušā gada attiecīgajā ceturksnī, teikts ceturtdien izplatītajā kompānijas paziņojumā.
Uzņēmuma peļņa pagājušajā ceturksnī sasniedza 1,07 miljardus dolāru (509,3 miljonus latu), un tas ir par 46% vairāk nekā pagājušā gada attiecīgajā laika periodā.